וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה האוזר פורש מהמירוץ לניהול רשות השידור

רוני קורן-דינר

9.8.2001 / 22:34

האוזר במכתב לשר רענן כהן: "עם פרסום היותי מועמד למנכ"ל החלה מסכת השמצות, תככים ותרגילים שהבהירו לי חד משמעית כי אין רצון להבריא את רשות השידור"

צביקה האוזר, שהיה המועמד הבולט לתפקיד מנכ"ל רשות השידור והמועמד המועדף על השר הממונה על ביצוע חוק רשות השידור - רענן כהן, החליט להסיר את מועמדותו.

האוזר שימש בעבר כיו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין ונחשב כמזוהה עם הליכוד. כיום משמש האוזר כעו"ד פרטי במשרד גולדפרב לוי ערן. האוזר הוא ממקימי קבוצת חדשות ישראל שהפסידה השבוע בערעורה לביהמ"ש המחוזי על ההפסד במכרז לערוץ החדשות.

כך כתב האוזר במכתב לשר כהן: "בהיותה של רשות השידור גוף מסוכסך, חסר חזון ומנהיגות, ובעיקר גוף שאינו ממלא את תפקידו הציבורי, המחייב כיום את כל הנוגעים בעניין להניח בצד אינטרסים זרים ולפעול במשותף באופן ענייני ומקצועי. אבל המציאות היא שונה.

"עם פרסום היותי מועמד למנכ"ל החלה מסכת השמצות, תככים ותרגילים שהבהירו לי חד משמעית כי אין רצון לשלב ידיים ולאסוף כוחות כדי לנסות יחד להבריא את רשות השידור. אינטרסים אישיים, כלכליים ופוליטיים חברו יחד כדי למנוע את הטלטלה הנחוצה ברשות השידור.

"גיליתי תמונה עגומה שעיקרה היא כי מעטים הם הגורמים המפעילים שיקולים ענייניים. במצב הקיים לא ראיתי סיכוי לבצע את השינוי המיוחל בשידור הציבורי, ועל כן אינני מעוניין עוד להתמנות לתפקיד".

האוזר מסר היום את מכתבו לשר כהן. עתה נותרו שתי מועמדויות בולטות לתפקיד מנכ"ל רשות השידור: אמנון נדב, המשמש 13 שנה כמנהל קול ישראל, ונחמן שי, המשמש כיום כיו"ר הוועד המנהל ומליאת רשות השידור. באם יקבל שי את התפקיד, מעריכים כי אלון אלרואי, חבר הוועד המנהל, יתמנה ליו"ר במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully