וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוה"ד אייבי נאמן ויובל לוי במו"מ למכירת קרקע בגוש הגדול

אריק מירובסקי

12.11.2006 / 9:18

בידי עו"ד כמה מגרשים, בהם שניים צמודים באזור בגוש הגדול שמכונה "מבנן 2", עליהם ניתן להקים 42 דירות במבנים של 7 ו-11 קומות

עורכי הדין פרופ' יובל לוי ואייבי נאמן מנהלים מגעים עם קבוצת רכישה למכירת קרקע לשני מבנים בגוש הגדול ב-8.4 מיליון דולר.

הגוש הגדול, שטח בצפון תל אביב סמוך לשדה דב, היה נתון במשך שנים תחת ניהול של ארבעה עורכי דין - נאמן, לוי, אלי מינקוביץ ועמי בן יעקב - וזאת משום שזכויות הקניין עליו היו של מאות אנשים. הארבעה הצליחו להגיע להסדר לחלוקת הנכסים, ושכר הטירחה שקיבלו היה באמצעות מגרשים בגוש.

בידי לוי ונאמן כמה מגרשים, בהם שניים צמודים באזור בגוש הגדול שמכונה "מבנן 2", עליהם ניתן להקים 42 דירות במבנים של 7 ו-11 קומות. בימים אלה נבדקת האפשרות להגדיל את מספר יחידות הדיור ל-50.

קבוצת רכישה פנתה אל השניים, והציעה להם לרכוש את הקרקע. הושג הסכם עקרוני, לפיו מחיר ממוצע של קרקע ליחידת דיור של ארבעה חדרים יגיע ל-200 אלף דולר, ובסך הכל שווי העסקה יגיע ל-8.4 מיליון דולר. על פי התכנון, עלות כוללת להקמת דירת ארבעה חדרים, בשטח של כ-105 מ"ר נטו במקום תנוע בין 320 ל-440 אלף דולר. אם תאושר הגדלת מספר יחידות הדיור, ישמרו לעצמם עורכי הדין את הדירות בקומות העליונות.

עו"ד לוי אישר את קיום המגעים. "נאמן ואנוכי נענים להצעה של קבוצת קונים שהציעו לנו לרכוש את שני המגרשים. אנחנו משאירים לנו שמונה-תשע יחידות דיור, אם יאושרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully