וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברות הגדולות אינן ממהרות לשדרג את מערכות ההפעלה שלהן לוויסטה

ליאור הנר

12.11.2006 / 9:24

רבים ממנהלי המחשוב בארגונים הגדולים במשק חוששים לאמצה בשל עלות גבוהה והיעדר מוכנות ארגונית



העלויות הגבוהות הכרוכות ברכישת רישיונות חדשים וכן שדרוגי חומרה של מחשבים ישנים מקשים על החברת הגדולות לעבור ולהשתמש בווינדווז ויסטה. מנהלי יחידות מחשוב בישראל אומנם מודעים ליכולות המשופרות של המערכת לעומת קודמותיה, אבל רבים מהם עדיין אינם מוכנים לבצע את השדרוג.



"התחלנו להתעניין באמצעות קריאת חומר", אומר שרון בן חיים, המנהל הטכנולוגי של משרד האוצר. "אין תוכניות ליישום של המערכת החדשה או שדרוג מווינדווז XP. משתמשים ארגוניים צריכים אמינות ויציבות".



לדברי בן חיים, "ניהול קבוצות משתמשים עובד די טוב בווינדווז XP. יש המון יתרונות למשתמש הביתי שאוהב חדשנות, אבל בארגון יש מעט יתרונות ולא שווה להיות ראשון המשתמשים". דווקא חבילת התוכניות המשרדיות החדשה של מיקרוסופט, אופיס 2007, תזכה אצלו להצלחה גדולה יותר והיא תאומץ לפני ווינדווז ויסטה.



גם בארגונים גדולים אחרים במשק אין תוכניות ליישום מהיר של מערכת ההפעלה. "עדיין אין היערכות לקליטה של ויסטה", אומר רז היפרמן, מתאם המחשוב של קבוצת בזק. "אני מניח שברגע שמיקרוסופט תהיה יותר בשלה, וכשמערכת ההפעלה תהיה יותר יציבה, נפעל לבצע שדרוג. בתחילה יהיו מחלות ילדות וארגונים כמונו שרוצים יציבות מחכים לשמוע תגובות מארגונים אחרים". למרות ההיסוסים ישנם ארגונים שכבר מתחילים לתכנן את השינוי לשנה הקרובה. "אנחנו עדיין ממתינים ליציאה בפועל של התוכנה כדי שנתחיל להערך", מסביר מאיר שור, המנהל הטכנולוגי של בנק לאומי. "אנחנו מעוניינים לעבור, אך העלות הכללית של הבעלות על התוכנה הוא אחד השיקולים החשובים עבורנו", הוא מוסיף.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully