וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטרברג ממשיך להיות תומך נלהב של טאואר: "הפוטנציאל לעליות במניה נותר משמעותי"

שירלי יום-טוב

12.11.2006 / 14:34

חזר על המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 3 דולרים – 65% מעל למחיר בשוק



בית ההשקעות אנטרברג ממשיך לתמוך במניית , עם המלצת "קנייה" ומחיר יעד של 3 דולרים - כ-65% מעל למחירה בשוק. האנליסט ראמש מיסרה, שהעניק את ההמלצה בצירוף מחיר היעד הזה כבר במאי האחרון, התרשם לחיוב מהתוצאות של טאואר לרבעון השלישי ומהתחזית לרבעון הבא. טאואר דיווחה ביום חמישי על עלייה של 15% בהכנסות מול הרבעון הקודם ל-51.5 מיליון דולר וסיפקה תחזית להמשך צמיחה בהכנסות ל-57-53 מיליון דולר ברבעון הרביעי - צמיחה של 11%-3% מול הרבעון השלישי.



מיסרה כתב כי בעוד יצרניות השבבים בעולם ניצבות בפני אי ודאות עונתית, טאואר ממשיכה לחזק את בסיס הלקוחות שלה והיא מצפה לצמיחה רבעונית "בריאה" ברבעון הרביעי. כמה עסקות עליהן חתמה החברה באחרונה, בהן חוזה עם אינטרנשיונל רקטיפייר ועם סנדיסק, עשויות, להערכת מיסרה, להביא את טאואר למכור בקצב של 75 מיליון דולר מוקדם מכפי שהחברה ציפתה.



מאז הודעת טאואר על החוזה עם סנדיסק - שהיתה אחת המשקיעות במפעל FAB 2 שהוקדם לפני כשש שנים ? הודיעה סנדיסק על רכישת חברת אם סיסטמס. להערכת מיסרה המיזוג בין שתי שחקניות הפלאש עשוי להאיץ את קצב ההזמנות של החברה המאוחדת מטאואר.



אינטרנשיונל רקטיפייר מוכרת חלק מהפעילות שלה לוישי-סיליקוניקס, שלה יש כבר חוזה ארוך טווח עם טאואר. מיסרה מעריך שגם העסקה הזו עשויה לייצר לטאואר הכנסות נוספות.



מיסרה מציין לחיוב גם את מאזן החברה, בעקבות הסדר החוב עם הבנקים והזרמת 100 מיליון דולר מהחברה לישראל. בעקבות המרת חוב של 160 מיליון דולר לבנקים למניות החברה, הצטמצם החוב לטווח ארוך של טאואר ל-355 מיליון דולר, מה שיקטין את תשלום הריבית ב-4 מיליון דולר ברבעון. באנטרברג ציינו שההסדר יגביר את הגמישות הפיננסית של החברה.



"אנו נותרים 'קונים' של המניה וממשיכים להאמין שהפוטנציאל לעליות נותר משמעותי", נכתב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully