וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוון אימג'ינג בחרה ביבמ לניהול תשתיות המידע שלה בארץ ובחו"ל

ליאור הנר

12.11.2006 / 15:16

היקף עסקת מיקור החוץ - 55 מיליון שקל ל-10 שנים



יבמ נבחרה לנהל את תשתיות מערכות המידע של חברת (Given Imaging) בפארק התעשיה ביוקנעם שבישראל ובסניף האמריקאי באטלנטה. גיוון אימג'ינג, המעסיקה כ- 400 עובדים, מפתחת ומייצרת קפסולה חד פעמית המכילה בתוכה מצלמה לאבחון מחלות במערכת העיכול. במסגרת ההתקשרות, ינהלו מומחי חטיבת השירות של יבמ את מרכז הנתונים של החברה ביוקנעם, לרבות שרתים, מערכות אחסון ותחנות משתמשי הקצה.



ניהול מערך ה-ERP של החברה יישאר בידי גיוון אימג'ינג, אך ביצועו בפועל ייעשה על ידי מומחים של יבמ. רבקה צ'אנג, סמנכ"ל בחברה, מסרה כי החברה בחרה להתקשר עם יבמ לטווח ארוך בזכות הניסיון המוצלח שהצטבר בעבודה משותפת על פרויקט SAP בחברה.



"עסקת מיקור חוץ משלבת בין חשיבה לטווח ארוך ובין הצורך לתת פתרונות יצירתיים, שיתאימו לכל תסריט של פעילות עסקית. כחברה צעירה הנערכת מול שוק גדול ומאתגר, הציבה גיוון בפני יבמ שורה ארוכה של תסריטים", אמר יעקב אורשיצר מ-IBM Global Services, חטיבת השירות של יבמ בישראל.



על לקוחות חטיבת השירות של יבמ בישראל נמנים חברת הביטוח הראל, מי עדן, ניו פארם, JCS, סמל"ת (יבואני פיאט וקאיה), צ'מפיון מוטורס, משרד הבינוי והשיכון, ושירות התעסוקה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully