וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם כלל מעניקה למשווקים שבוע סקי זוגי באלפים

חגי עמית

13.11.2006 / 7:16

כלל פיננסים בטוחה למשווקים: "כל שעליכם לעשות הוא לגייס רק 2 מיליון שקל עד 31 בינואר 2007 ולהשתכשך בשלג"


לפני שבוע פרסמנו ידיעה על הפרסים שלהם זוכים סוכני הביטוח של חברת מגדל בתמורה לשיווק של הקרנות והקופות של החברה. הפרס הגדול שהציעו במגדל לסוכנים שלהם במבצע סוף השנה היה סוף שבוע בפאריס - שיוענק לסוכן שימכור מוצרים פיננסיים של החברה בשווי של יותר מ-5 מיליון שקל.

מסתבר כי גם חברת כלל פיננסים בטוחה (שבבעלות כלל ביטוח) דואגת לסוכניה, ואף יותר ממגדל כשמדובר בגיוס לקוחות לניהול התיקים. אם במגדל זוכה הסוכן בסוף שבוע בלבד בתמורה לגיוס של 5 מיליון שקל, המבצע החדש של בטוחה Club מבטיח לסוכן שיגייס 2 מיליון שקל בלבד למחלקת ניהול התיקים של החברה - חופשת סקי בת שבוע שלם במועדון קלאב מד באלפים הצרפתיים.

כך כותבת בטוחה: "סוכנים ומפיצים יקרים, בימים אלו אנחנו משיקים את מבצע סוף השנה שלנו, 'בטוחה Club'. מטרת המבצע היא גיוס הרבה לקוחות חדשים לתיקי השקעות והכנסת פלפל לפעילות הנמרצת גם כך. המבצע יימשך שלושה חודשים ולא חודשיים כהרגלנו, כדי לתת הזדמנות מיוחדת גם למפיצים שכמעט זוכים במבצעים היפים שלנו. הפרס הגדול הוא חבילת סקי מלאה לקלאב מד שבאתר הסקי המדהים Chamonix בהרי האלפים הצרפתיים. החבילה כוללת טיסות, העברות, 7 ימים בפנסיון מלא, ציוד סקי, הדרכה מלאה של 6 ימים, בר משקאות חופשי ועוד ועוד..."

"כל שעליכם לעשות הוא לגייס רק 2 מיליון שקל בתקופה זו (עד 31 בינואר 2007) ולהשתכשך בשלג. רוצים זוגי? אין בעיה - גייסו 4 מיליון שקל בתקופת המבצע וקחו את בן/ בת הזוג. רוצים לשדרג את ציוד הסקי שלכם? קבלו 3,000 שקל לקניית ציוד סקי בגיוס נוסף של עוד 2 מיליון שקל. זה הזמן להתעשת ולהתחיל לזוז - השלג רך במיוחד במארס..."

עד שיתפנה הרגולטור לטפל בתגמול סוכני הביטוח וההטיות שלהם גורמים פרסים אלו, מסלול ההשקעה שבו יבחר האזרח, התשואות ומנהל ההשקעות שלו יושפעו מהשאלה אם הסוכן שלו - "המשווק הפנסיוני" בכינויו החדש - הוא טיפוס אתגרי חובב סקי, שימכור לו את המוצרים הפיננסיים של כלל כדי לנסוע לגלוש באלפים. או שאולי הוא טיפוס רגוע, שיעדיף סוף שבוע רומנטי בפאריס, מתנת מגדל, ולכן ימכור את מוצרי החברה.

קובי נבון, המשנה למנכ"ל כלל פיננסים בטוחה ציין כי כל הנושא הזה הוא בהתאם להמלצות ועדת בכר, "ועדת בכר דנה בקופות גמל וקרנות נאמנות. מבצע הסקי הוא רק לגבי ניהול תיקי השקעות. הייעוץ הזה נעשה בידי משווקים מורשים מטעם בטוחה. אם יש לסוכן לקוחות שרוצים להקשיב מה אפשר לעשות עם הכספים שלהם, אז הסוכן נותן לנו את הטלפון שלהם - יתקשרו אליהם מאצלנו, וייתנו להם ייעוץ לגבי ניהול הכסף שלהם. הסוכנים ממתגים עצמם כסוכנים פיננסיים, ואם בסוף יוצאת מכל הסיפור הזה פעילות - הרי שהסוכן מתוגמל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully