וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורידיון מדווחת על גידול של 23% בהכנסות הרבעוניות ל-9.2 מיליון דולר

אפרת נוימן

13.11.2006 / 12:13

את תשעת החודשים הראשונים של השנה מסכמת אורידיון שנסחרת בשוויץ עם רווח נקי של 1.7 מיליון דולר



המניה של חברת אורידיון הירושלמית, שנסחרת בבורסה בשווייץ, נגעה הבוקר בשיא של כ-5 שנים אחרי שהחברה פירסמה תוצאות טובות לרבעון השלישי. אורידיון, שמפתחת מכשירים רפואיים ומתמחה במעקב אחרי בטיחות החולה, דיווחה על הכנסות של 9.2 מיליון דולר ברבעון השלישי - עלייה של 23% לעומת הרבעון המקביל ב-2005 ומיליון דולר יותר מאשר ברבעון השני של 2006.



אורידיון ציינה, כי הצמיחה נובעת מגידול בביקוש למכשירי הקפנוגרפיה (ניטור נשימתי) ומגידול בשימוש באביזרים המתכלים היחודיים של החברה המחברים את החולה למכשירי החברה. את הרבעון השני מסיימת אורידיון עם רווח נקי של 1.4 מיליון דולר. זאת, לעומת רווח נקי של 600 אלף דולר ברבעון המקביל וחצי מיליון דולר ברבעון הקודם.



בקופה של אורידיון מונחים מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של כ-5 מיליון דולר. החברה גם בישרה למשקיעים כי ג'ורג' יריב, מייסד החברה שכיהן כמנכ"ל עד 2004 והיה חבר דירקטוריון שנים רבות, פרש לפני כחודשיים מתפקידו בדירקטוריון. יו"ר אורידיון, אלן אדלר, ציין כי בחברה מעודדים מההתפתחויות בתחום הטיפול בכאב "שבו גופים מקצועיים מחייבים ומדגישים את חשיבות ניטור נשימת החולה כגורם מרכזי בשמירה על בטיחות החולה". אדלר הוסיף כי באורידיון מצפים להמשך הצמיחה הגבוהה גם ברבעון הרביעי של 2006 ומעבר לכך.



אורידיון עומדת בשלב זה בתחזיות שנתנה למשקיעים על צמיחה שנתית של 20% בהכנסות. את תשעת החודשים הראשונים של השנה מסכמת אורידיון עם הכנסות של 24.9 מיליון דולר - גידול של 22% לעומת התקופה המקבילה ב-2005 - ורווח נקי של 1.7 מיליון דולר. זאת, לעומת הפסד של 300 אלף דולר בתקופה המקבילה ב-2005.



השיפור בתוצאות של אורידיון מיוחס גם להחלטה אסטרטגית שקיבלה החברה בפברואר שלא להמשיך בפיתוח מערכת ה-BreathID לאבחון חיידק ה-H.pylori באמצעות הנשימה, ולהפנות את כל המשאבים לתחום הקפנוגרפיה הרווחי.



מתחילת השנה הוסיפה המניה של אורידיון כ-50% למחיר של 9.1 פרנק שווייצי שמשקף לחברה שווי שוק של 85 מיליון דולר. את עיקר העלייה (40%) עשתה המניה מתחילת אוקטובר. כעת היא מוסיפה 3.1%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully