וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייטק שבשליטת טדי שגיא דיווחה על הכנסות של 26.5 מיליון דולר ברבעון השלישי ורכישת חברה מתחרה

אפרת נוימן

13.11.2006 / 16:31

החברה מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של 2006 עם הכנסות של 72.7 מיליון דולר



חברת פלייטק שבשליטת טדי שגיא ומפתחת תוכנות לבקרה וניהול של אתרי הימורים באינטרנט, דיווחה היום על תוצאות מקדמיות לרבעון השלישי. פלייטק צופה הכנסות של 26.5 מיליון דולר - כפול מההכנסות ברבעון המקביל ועלייה של 4% לעומת הרבעון השני. רבעון זה עדיין כלל את השחקנים האמריקאים.



החברה מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של 2006 עם הכנסות של 72.7 מיליון דולר לעומת 31.8 בתקופה המקבילה ב-2005. רוב ההכנסות - 63 מיליון דולר - מגיעות מתחום הקזינו. החברה לא מסרה דיווחים לגבי הרווחיות.



פלייטק גם הודיעה על רכישת חלק מנכסיה של חברת Tribeca Tables שמפתחת אף היא תוכנות לתחום ההימורים. פלייטק תשלם עד 139 מיליון דולר תמורת טרייבקה, בהתאם לביצועים. בפלייטק ציינו, כי הרכישה צפויה יותר מלהכפיל את עסקי הפוקר ב-2007.



החברה שמניותיה נסחרות בלונדון ציינה, כי היא מוסיפה מוצרים ומתרחבת לשווקים חדשים כדי להתגבר על ההפסד של השחקנים האמריקאים. הסנאט האמריקאי אישר בתחילת אוקטובר חוק האוסר על בנקים וחברות אשראי להעביר כספים עבור הימורים באינטרנט. בעקבות זאת, נאלצה פלייטק, כמו גם חברות נוספות, לוותר על השחקנים האמריקאים שהיוו כ-50% מהכנסותיה ברבעון השלישי.



פלייטק שהונפקה במארס לפי שווי של 960 מיליון דולר, נסחרת כעת בלונדון סביב שווי שוק של 830 מיליון דולר. המניה מוסיפה כעת 8%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully