וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיה צ'צ'יק מועמד ליו"ר HOT

ערן גבאי

13.11.2006 / 16:41

צ'צ'יק הוא יו"ר אליאנס. אם ימונה, יעיד הדבר על מעמדו של פישמן במיזוג ועל כך שאין בכוונתו למכור את אחזקותיו בכבלים

בכבלים כבר רואים את הסוף ואת השלמת המיזוג, ומתחילים לחפש יו"ר לחברת הכבלים הממוזגת. יו"ר יצרנית הצמיגים אליאנס, איזיה צ'צ'יק, מועמד לתפקיד יו"ר חברת הכבלים הממוזגת - כך נודע ל-TheMarker. צ'צ'יק הוא איש של אליעזר פישמן, ואם ימונה, יעיד הדבר על מעמדו של פישמן במיזוג ועל כך שאין בכוונתו למכור את אחזקותיו בכבלים.

בכירים בקרב בעלי המניות בכבלים אישרו כי צ'צ'יק מועמד, אך ציינו כי שמו לא מופיע כיום בין 8 הדירקטורים המיועדים לחברת הכבלים הממוזגת. על כן, אם יוחלט על מינויו, הוא יצטרך לבוא על חשבון מועמד אחר של פישמן.

הסכם המימון של חברות הכבלים חייב להיחתם עד סוף 2006, ועורכי הדין עדיין משלימים פרטים טכניים אחרונים בגיבושו. מייד עם השלמת הסכם המימון, צפויה חברת הכבלים הממוזגת להתחיל בהיערכות לקראת גיוס לצורך החלפת חוב החברה - כ-3.5 מיליארד שקל.

בדו"חות מתב האחרונים נכתב, כי אמות המידה הפיננסיות ועניין הבטוחות שיקבלו הבנקים בגין מסגרת האשראי של הכבלים נותרו עדיין פתוחות למשא ומתן, ועל כן מועד השלמת מיזוג הכבלים נדחה. בהסכם העקרונות בין בעלי המניות בכבלים לבין הבנקים נקבע, כי החברה הממוזגת לא תפרע את חובה לבנקים - כ-3.1 מיליארד שקל - לפני 2009. לחברת הכבלים הממוזגת תועמד מסגרת אשראי נוספת של 640 מיליון שקל כשיושלם המיזוג לטובת מימון פעילותה השוטפת של החברה. לחברת הכבלים יהיה חוב פיננסי של כ-4,037 שקל למנוי בעוד שעסקות המיזוג התבצעו לפי שווי מנוי כבלים של כ-6,277 שקל.

אסיפות בעלי המניות בחברות הכבלים אישרו ביוני את עסקת המיזוג, כשנקבע כי החברה הקולטת במיזוג היא מתב. במסגרת העסקה, תרכוש מתב מערוצי זהב ותבל את מלוא פעילותם.

הבנקים בעלי המניות בתבל, שיהפכו לבעלי מניות במתב, ובעלי המניות העיקריים האחרים שיהיו בחברה הממוזגת - דלק, קבוצת פישמן, וידיעות תקשורת - הגיעו להסכם לפיו תוענק זכות סירוב ראשון ביחס למכירת מניות שיחזיק כל אחד מהצדדים לאחר המיזוג. זכות הסירוב הראשון תחול על כל מכירת מניות, למעט מכירה בבורסה של מניות המהוות עד 10% מכמות המניות שיחזיק כל צד עם השלמת המיזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully