וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעים טוענים: נאמר לנו שהמוצר אינו רווחי - ולכן ויתרנו על רווחים עתידיים

אתי אפללו

14.11.2006 / 9:39

שני המשקיעים מבקשים לבטל הסכם שנחתם בינם לחברה, לפיו תוחזר להם השקעתם; לטענתם, החברה רשמה רווחים נאים בבורסה



אתמול הגישו אבי ינקו ונחמן ברגר המרצת פתיחה בבית המשפט השלום בתל אביב כנגד חברת טי.אר.די. אינסטרום - ובה הם מבקשים מבית המשפט צו המצהיר כי הסכם שחתמו עם בעלי המניות של טי. אר. די, המחזיר להם את השקעתם ללא תמורה נוספת, הינו בטל שכן נחתם עקב הטעייה שהוטעו על ידי טי. אר. די לפיה המכשיר שהשקיעו בפיתוחו והחברה אינם רווחיים. מייד לאחר ההטעיה, לטענתם, הונפקה החברה בבורסה ומהתשקיף שפורסם עלה כי רשמה רווחים נאים.



טי.אר.די. אינסטרום היא חברה ציבורית נסחרת, העוסקת בתכנון, פיתוח, יצור ושיווק של מכשור רפואי מתקדם לרפואת שיניים. כפי שנטען בהמרצת הפתיחה, טי. אר. די גייסה ב-99' מינקו וברגר סכום של 150 אלף דולר לצורך פיתוח מכשיר לקיטום קצוות חומר דנטלי המכונה GuttaCut, בתמורה ל-30% מהזכויות במוצר ובתאגיד שיפתח אותו.



על פי הנטען, ב-2005 יצר צבי דוידוביץ', מבעלי טי.אר.די, קשר עם ינקו והבהיר לו שהמוצר GuttaCut אינו רווחי ונמכר בהיקף נמוך מאוד עד שאינו מחזיר את הוצאותיו. דוידוביץ' הבהיר לינקו כי עדיף לו ולברגר להסתפק בקבלת כספי הלוואתם בחזרה באמצעות פריסת תשלומים נוחה. בעקבות כך נחתם הסכם המסדיר את תנאי החזר ההלוואה.



עוד נטען בהמרצת הפתיחה כי שלושה חודשים בלבד לאחר חתימת ההסכם הנפיקו בעלי טי.אר.די את חברתם בבורסה, ומהתשקיף עלה כי הרווח הנקי של החברה ב-2005 הסתכם בכ-5 מיליון דולר.



בהמרצת הפתיחה שהגישו ינקו וברגר, באמצעות עו"ד אביתר קנולר ממשרד גילת, קנולר, גראוס, טוענים השניים כי אילו ידעו כי מדובר במוצר מצליח לא היו מסכימים לתנאי ההסכם ולא היו חותמים על הסכם גרוע מבחינתם.



מטי. אר. די נמסר בתגובה כי טענות ינקו וברגר אינן אמת, הסכם הפשרה נחתם כדין ולא היה כל קשר בינו לבין הנפקת החברה בבורסה. בנוסף נמסר כי המקרה אירע לפני שש שנים ותביעתם נגועה בשיהוי.



(ה"פ 201002/06)


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully