וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיבייס תספק מערכת להעברת שידורי טלוויזיה על רשת אינטרנט לחברה הונגרית בחוזה המוערך במיליון דולר

שירלי יום-טוב

14.11.2006 / 13:39

בחברה ציינו שהשוק המזרח אירופי הוא אחד השווקים הצומחים בתחום השירותים הדיגיטליים



חברת הישראלית דיווחה על חוזה בתחום ה-IPTV (העברת שידורי טלוויזיה על גבי רשתות נתונים) בהונגריה. אופטיבייס, המתמחה בפתרונות וידיאו דיגיטליים, תספק פלטפורמה ל-IPTV לספקית האינטרנט TVnet. החוזה הוערך בשוק בכמיליון דולר.



מערכת ה-IPTV של אופטיבייס מסוג MGW 5100, המאפשרת דחיסה ופריסה של וידיאו, תאיץ את תחילת פריסת תשתית ה-IPTV בהונגריה.



אודי שני, סמנכ"ל מכירות באופטיבייס, ציין כי "השוק המזרח אירופי הוא אחד השווקים הדינאמיים ביותר בתחום הצריכה בשירותים דיגיטליים. על פי הנתונים, יש כיום 6.1 מיליון משתמשי טלוויזיה דיגיטלית במזרח אירופה ועד שנת 2011 הוא צפוי לצמוח במאות אחוזים ל-32 מליון משתמשים. לצורך ההשוואה, צפי הגידול במערב אירופה במשתמשי הטלוויזיה הדיגיטלית בחמש השנים הקרובות הוא 90% בלבד. אנו צופים כי דריסת הרגל של אופטיבייס בשוק הנמצא בתחילת דרכו, תניב פירות בעתיד".



אופטיבייס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 42 מיליון דולר בעקבות צניחה של 30% במחיר המניה בשנה האחרונה. ברבעון השלישי רשמה החברה הכנסות של 4.3 מיליון דולר, בדומה להכנסותיה ברבעון שקדם לו. הפסדיה של אופטיבייס גדלו פי 3.3 ברבעון השלישי לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ל-589 אלף דולר, ותפחו לכ-3 מיליון דולר מתחילת 2006.



אל תחום ה-IPTV נכנסה אופטיבייס לפני כשנתיים. לפני כשבועיים, בעת פרסום תוצאות הרבעון השלישי, דיבר סמנכ"ל הכספים של החברה, דני לוסטינגר, על תחילת התעוררותו של שוק ה-IPTV בעולם, ועל כמה הזמנות גדולות בצנרת בהיקף של כמיליון דולר כל אחת ? מה שעשוי אולי להצביע על חזרתה של החברה לפסים של צמיחה ורווחיות ברבעונים הקרובים. באותה עת דיווחה החברה על עסקה אחת גדולה בהודו, בהיקף שבין 700 אלף דולר למיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully