וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשואה של 650% בתשעה חודשים: רווח של 4.2 מיליון שקל לפאנגאיה נדל"ן ברבעון השלישי

TheMarker

14.11.2006 / 16:46

לפני תשעה חודשים הועברה השליטה בשלד הבורסאי לשעבר לקבוצת קנדה ישראל



תשעה חודשים לאחר שרכשו את השליטה בפאנגאיה נדל"ן, מציגים אסף טוכמאייר, ברק רוזן, ורז נוימן, בעלי קבוצת קנדה-ישראל, רווח של 4.2 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה. בעקבות הרווח, גדל ההון העצמי של פאנגאיה לכ-22.2 מיליון שקל.



בפאנגאיה מציינים כי "היות והחברה החלה את פעילותה הנוכחית בתחום הנדל"ן רק בשנת 2006, אין רלוונטיות להשוואת תוצאות החברה לאלה של שנת 2005".



חברת פאנגאיה היתה שלד הבורסאי עד לינואר 2006. עם רכישת השליטה, בתחילת שנת 2006, החלו לצקת לתוכה בעלי קבוצת קנדה ישראל פעילות בתחום הנדל"ן ביבשת אירופה, ועתה היא מציגה רווח ראשון מפעילות זו. בחודש מאי האחרון גייסה החברה סכום של 85 מיליון שקל בבורסה בתל אביב, לצורך מימון השקעות חדשות בתחום הנדל"ן באירופה ובישראל.



מאז העברת השליטה בחברה לבעלי קבוצת קנדה ישראל, ביצעה פאנגאיה כמה עסקות, בינהן עסקת ליפציג, בה רכשה החברה בחודש אפריל, בניין מגורים בן 436 יח"ד, תמורת כ-65 מיליון שקל. הבניין מניב דמי שכירות שנתיים של כ-6 מיליון שקל.



בחודש יולי הודיעה פאנגאיה נדל"ן על זכייתה במכרז להקמת פרויקט משרדים ומגורים בפרנקפורט, בהשקעה כוללת של כ-549 מיליון שקל. חלקה של פאנגאיה נדל"ן בפרויקט יעמוד על 40%.



ברק רוזן, מנכ"ל פאנגאיה נדל"ן, אמר היום: "אנו גאים בתוצאות הרבעון השלישי, המעידות על איכות הנכסים ופוטנציאל ההשבחה הגלום בנכסי פאנגאיה. בכוונתנו להמשיך ולהשקיע בקצב מואץ בנכסים אטרקטיוויים בעלי פוטנציאל השבחה. לאחר שהקמנו תשתית לפעילות בפולין וביצענו שם עסקה ראשונה, אנו בוחנים בימים אלה עסקות גדולות גם בקרואטיה, רומניה ובולגריה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully