וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס אשראי למיליונרים בלבד

איתמר סיידא

15.11.2006 / 13:29

אמריקן אקספרס השיקה את כרטיס האשראי היוקרתי בעולם - סנטוריון. דמי החבר יעמדו על 2,000 דולר לשנה

סנטוריון, כרטיס האשראי היוקרתי ביותר בעולם מבית אמריקן אקספרס הושק היום בישראל. מדובר בכרטיס שישווק למיליונרים בלבד ועלותו כ-2,000 דולר לשנה. בישראכרט מעריכים כי בשנה הראשונה הכרטיס יונפק לאלף איש בלבד. לכרטיס לא יהיה קמפיין או מסע קד"מ גדול והוא ישווק ללקוחות שמתאימים לפלח שוק מאוד מצומצם כמו מנהלים, יו"רים, מנכ"לים ופוליטיקאים בכירים.

אז מה עושה את הכרטיס ליוקרתי? מבחינה פיננסית, לכרטיס אין מסגרת אשראי, אישור עסקאות בארץ באופן מיידי ללא פנייה לבנק עד חצי מיליון שקל, והלוואות במסלול מהיר בריבית מאוד נמוכה של פריים פלוס חצי אחוז בלבד.

כיאה לכרטיס אשראי שמיועד לפלח כל כך עשיר יש גם הטבות רבות מאוד הכל הקשור לסגנון חיים. בהנחיית אמריקן אקספרס העולמית הוקם בישראל על ידי פועלים אקספרס "מוקד לקוחות הסנטוריון" המאויש על ידי מומחים, מובילים כל אחד בתחומו. מומחי המוקד יגשימו משאלות ויממשו בקשות עבור מחזיק הכרטיס החל ממשלוח סחלבים מיפן, שריון כרטיס כניסה להקרנת בכורה עולמית של סרט, תצוגה פרטית טרום-בכורה של מעצב בינלאומי והזמנת מטוס פרטי.

בנוסף המוקד יתכנן עבור לקוחותיו מסע קניות בחנויות יוקרה בשעות בהן הן סגורות לקהל הרחב, כניסה לאירועי ספורט גדולים והזמנת מקום במסעדות נחשקות בכל העולם תוך התרעה קצרת מועד.

בישראכרט התחייבו היום כי לא יהיו הנחות בדמי החבר ואין כל סיכוי שעתיד הכרטיס יהיה דומה לכרטיסי הזהב שהיו מאוד נחשקים לפני עשר שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully