וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי דש זינקו ב-70% לעומת הרבעון המקביל

אסף רותם

15.11.2006 / 15:47

עם זאת, מול הרבעון הקודם, נשחק הרווח בכ-3.3%. השיגה מתחילת השנה תשואה של כ-29%

חברת דש השקעות סיכמה את הרבעון השלישי עם זינוק של 70% ברווח הנקי בהשוואה לרבעון המקביל - 5.9 מיליון שקל. עם זאת, מול הרבעון הקודם, נשחק הרווח בכ-3.3%. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הרווח הנקי בכ-18.3 מיליון שקל, צמיחה של 75% מהתקופה המקבילה. ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו ב-30.7 מיליון שקל, גידול של 22% מהרבעון המקביל.

חברת ההשקעות מנהלת כיום כ-11.6 מיליארד שקל. את מרבית ההכנסות והרווח תורמים דמי הניהול מקופות הגמל. ההכנסות מכלי זה צמחו בכ-26% ל-21.1 מיליון שקל. הגידול מיוחס להיקף נכסי הקופות המנוהלות, שעלו בכ-37% לעומת התקופה המקבילה, ל-6.7 מיליארד שקל. נראה כי גם מאמצי השיווק של החברה תרמו לעלייה בהכנסות.

ההכנסות מחיתום והפצה רשמו גם הן קפיצה מרשימה, לצד גל הגיוסים וההנפקות שליווה את הבורסה גם ברבעון השני של השנה. עמלות החיתום הסתכמו בכ-1.6 מיליון שקל, לעומת כ-688 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.

לדברי יעקב לוינסון, מנכ"ל דש ני"ע והשקעות, "למרות הרבעון המאתגר שחווינו, הרי שמגמת הצמיחה בפעילות דש נמשכת ובאה לידי ביטוי גם בתוצאות הכספיות שאנו מציגים מתחילת השנה. החברה רשמה גידול חד בהיקף פעילותה, ובשורה התחתונה הצגנו קפיצה של יותר מ-75% ברווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2006 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד".

מניית דש מאבדת כעת כ-0.7% בתל אביב. קודם לכך, השיגה מתחילת השנה תשואה של כ-29%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully