וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיים וורנר מינתה את רנדי פלקו למנכ"ל והיו"ר החדש של חטיבת AOL

סוכנויות הידיעות

16.11.2006 / 16:39

רנדי פלקו כיהן כנשיא ומנכ"ל תפעולי של NBC יוניברסל טלוויז'ן גרופ



ענקית המדיה טיים וורנר (סימול TWX) מינתה את בכיר הטלוויזיה הוותיק רנדי פלקו לעמוד בראש חטיבת AOL בזמן שבו החטיבה המקוונת עוברת שינוי והופכת לחברת מדיה הממומנת על ידי פרסומות.



פלקו, 52, המכהן כנשיא ומנכ"ל תפעולי של NBC יוניברסל טלוויז'ן גרופ, יחליף את ג'ונתן מילר, שעוזב את טיים וורנר.



AOL נמצאת במהלכו של שינוי אסטרטגי, במסגרתו פתחה לציבור שירותים כמו חשבונות דואר אלקטרוני, שבעבר היו פתוחים רק בפני לקוחות משלמים של החברה. בכך מנסה החברה למשוך יותר גולשים ולעצור את בריחת הלקוחות מאתריה. החברה, שהיתה אחת מספקיות האינטרנט הגדולות בארה"ב בתחילת דרכה של הרשת, איבדה לקוחות לטובת חברות שהציעו אינטרנט בגישה מהירה, לעומת האינטרנט בחיוג שהציעה AOL.



מילר, 50, הצטרף ל-AOL ב-2002, כשהחברה החלה לחוות ירידה במנויים משלמים. בסוף 2004 פצח מילר בתוכנית פירוק מדיניות הבלעדיות של AOL ואיפשר גישה ללא תשלום למרבית מאמרי החדשות, סרטוני המוזיקה ומאפיינים אחרים על גבי אתרי AOL.



למרות שבכירים בטיים וורנר תמכו בתוכנית האסטרטגית של מילר ב-AOL, הם חיפשו אדם עם נסיון תפעולי ליישום התוכנית. "לאור הצלחתו בפיתוח עסקי, תפעול ובעסקי וידיאו ומימון פרסומי, לרנדי הכלים המתאימים לנהל את AOL בזמן חשוב זה" אמר ג'ף ל. בוקס, נשיא וסמנכ"ל התפעול של טיים וורנר.



מוקדם יותר החודש, הודיעה טיים וורנר כי AOL רשמה את הירידה החדה ביותר במנוייה המשלמים ברבעון השלישי. הכנסות כוללות ב-AOL ירדו ב-2.8% ל-1.98 מיליארד דולר. לעומת זאת, הכנסות מפרסום בחטיבת AOL קפצו ב-46% ברבעון השלישי, והכניסות לאתרים ללא תשלום ובמימון פרסומות נשארו יציבות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully