וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ מדגניקס גייס 1.3 מיליון דולר בהובלת Israel Angel

גיא גרימלנד

19.11.2006 / 12:00

החברה פיתחה טכנולוגיה להחדרת גנים לרקמות העור על מנת שהללו ייצרו חלבונים בגוף האדם



חברת הסטארט אפ מדגניקס (Medgenics) גייסה 1.3 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים מלונדון תחת פעילות תת מועדון של Israel Angel שבסיסו בבריטניה. לפי נתוני IVC-ONLINE, עד כה החברה גייסה 19.7 מיליון דולר. המשקיעים הקיימים בחברה הם: ונצ'רס קפיטל, זרוע השקעות הון הסיכון של כור; הקרן האמריקאית אלתא פרטנרס; הקרן הבריטית אלתא ברקלי ונצ'ר פרטנרס; וקבוצת ההשקעות Aurum.



החברה פיתחה טכנולוגיה להחדרת גנים לרקמות העור על מנת שהללו ייצרו חלבונים בגוף האדם. המוצר שפיתחה קרוי ביופאמפ (Biopump). באמצעותו מחדירים לעור החולה גנים כדי שיגרמו לחולה להפריש חלבונים לטיפול במחלות כמו אנמיה, צהבת ועוד.



אופן הטיפול הוא כדלקמן, החברה לוקחת את רקמת העור ומטפלת בה באופן מיוחד באמצעות Biopump ומשתילה אותה חזרה לגוף בהזרקה תת-עורית. התוצאה: הרקמה משחררת לגוף את החלבונים החסרים, וזה מונע מהחולה את הצורך בהזרקות חוזרות ונשנות.



החברה הוקמה בשנת 2000 על ידי ד"ר אנדרו פרלמן, המשמש כמנכ"ל החברה. פרלמן עבד בעבר בטכניקון, טראנס סקאן ו-SRD. מדגניקס, הרשומה כחברה אמריקאית, פועלת בישראל לאחר שרכשה את פעילות המו"פ של חברת ביוגניקס.



"שוק החלבונים התרפואטיים נאמד בכ-51 מיליארד דולר בשנה והוא גדל בעקביות. הטכנולוגיה החדשנית שלנו פונה ישירות לשוק חשוב זה ומציעה יתרונות משמעותיים לחולים, רופאים, מערכת הבריאות, ושותפים אסטרטגיים", אמר ד"ר אנדרו פרלמן.



ב-Israel Angels מציינים שזהו הגיוס השמיני שהקבוצה ביצעה, אך הראשון המתבצע בשיתוף משקיעים זרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully