וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל, איפקס ומיטב - בצמרת מנהלי הקרנות באוקטובר

רותם שטרקמן

19.11.2006 / 9:07

הקרנות של פריזמה (פ.ק.ן), אילנות דיסקונט וכלל פיננסים לא מצליחות להיכנס לדירוג

על פי דירוג קרנות הנאמנות של חברת קרנות מידע זהב לאוקטובר, החברות הבאות ממוקמות במקום הראשון עם חמישה כוכבים: אי.בי.אי, שדורגה בחמישה כוכבים בדירוג החודשי עשר פעמים במשך השנה האחרונה (ובשתי הפעמים הנוספות דורגה בארבעה כוכבים); איפקס, שדורגה שמונה פעמים ברציפות בחמישה כוכבים בשנה האחרונה; מגדל, שדורגה שלוש פעמים ברציפות בחמישה כוכבים בשנה האחרונה; ומיטב.

אי.בי.אי מצליחה לשמור על דירוג גבוה במשך תקופה ארוכה. בין הקרנות המדורגות גבוה (5-4 כוכבים) אצל אי.בי.אי יש קרנות שקליות, מט"ח ומנייתיות. לאיפקס יש 16 קרנות מדורגות, מהן עשר מדורגות גבוה ואף לא אחת מדורגת נמוך (1-0 כוכבים). למגדל יש כיום את המספר הגדול ביותר של קרנות מדורגות (לאחר רכישת אפיקים ודיקלה): 74 קרנות מתוך 94 פעילות, רק 3 מהן קיבלו 0 כוכבים ואילו 11 קיבלו חמישה כוכבים. מיטב ירדה החודש בדירוג, אך עדיין 18 קרנות שלה, מתוך 44 מדורגות, קיבלו 5-4 כוכבים.

בארבעה כוכבים דורגו: א.ד. רוטשילד, אלטשולר-שחם, ישיר, לאומי-פיא, להק, מילניום ופסגות. מילניום, שרק מהחודש חגגה 12 דירוגים (לפני כן לא היו לה מספיק קרנות מדורגות), מצטרפת הישר לרשימת הארבעה כוכבים.

מבין המנהלים הקטנים יותר (יותר מחצי מיליארד שקל) רשמו שיפור החודש תמיר פישמן ורמקו - שניהם עלו לראשונה לרמת ארבעה כוכבים בדירוג הכוכבים - וגאון, שמדורג גבוה בעיקר הודות לקרנות של אוצרית לשעבר ולקרנות ש"מתארחות" אצלו (מי שמנהל אותן בפועל הוא בית השקעות חיצוני).

מי שלא מצליח עדיין להיכנס לדירוג הן הקרנות של פריזמה (פ.ק.ן) והקרנות של אילנות דיסקונט, כמו גם הקרנות של בעלת הבית של אילנות, כלל פיננסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully