וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסיומה הישראלית משיקה מנוע חיפוש חדש

רפאל פוגל

19.11.2006 / 13:01

מנוע החיפוש החדש אמור לחסוך לנו זמן ולהתעלם מתוצאות חיפוש אשר קודמו בצורה מלאכותית



חברת אקסיומה הכריזה הבוקר על השקת מנוע החיפוש Axioma Searcher. מנוע החיפוש החדש מושך את תוצאות החיפוש מגוגל, יאהו, MSN או כל מנוע חיפוש אחר, ואמור להתעלם מכל תרגילי קידום התכנים ברשת, המקפיצים לקדמת עמודי התוצאות אתרים או דפים שקודמו מלאכותית בידי חברות Seo.



מנוע החיפוש החדש של אקסיומה מיועד לחברות וארגונים ואמור להימכר על פי רישיון, אך החברה מציעה באתר האינטרנט שלה גם מנוע חיפוש חינמי עבור משתמשים ביתיים אשר יכיל פרסומות טקסטואליות.



אילן ביתן, מייסד אקסיומה, חזר לישראל לאחר שהיה שותף אסטרטגיה בארנסט אנד יאנג בארצות הברית, והיה אחראי שם על פיתוח חברות סטארט אפ אמריקאיות בתחום האינטרנט. ביתן אמר ל-TheMarker כי אקסיומה כבר נמצאת במשא ומתן מתקדם עם ספק סלולרי מוביל בארצות הברית לשם בניית אפליקצית חיפוש בסלולר על רשתות חברתיות ארגוניות, עומדת לסגור עם ספקית תוכנה מובילה ביפאן ותקבל בקרוב השקעת סיבוב ראשון של שלושה מיליון דולר מקרנות ההון סיכון. עוד מסביר ביתן, כי "המנוע שלנו מבשר את המעבר מעולם של 'מידע' לעידן של 'ידע' ואמור לחסוך למחפש ברשת את ייסורי המיון בין אין ספור תוצאות לא רלוונטיות. מקבלי החלטות בחברות וארגונים, אנשי אקדמיה, סטודנטים וגם סתם מחפשים ברשת מעוניינים לקבל תוצאה רלוונטית, חכמה ומהירה ולא מספר תוצאות אסטרונומי שרק מבלבל ומתיש אותם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully