וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת H&O תרכוש 63.25% מ-TAG WOMAN

גלי ברגר

19.11.2006 / 14:27

הרכישה - תמורת 14.5 מיליון שקל מקנה שווי גבוה ב-30% ממה שסוכם באוגוסט


H&O תרכוש 63.25% מרשת האופנה טאג וומן תמורת 14.5 מיליון שקל. כך הודיעה החברה לבורסת תל אביב. H&O תרכוש את החברה לפי שווי גבוה ב-30% מהשווי עליו דיווחה באוגוסט האחרון, אז הודיעה על קיומו של משא ומתן מתקדם.

באוגוסט פירסמה H&O כי היא מנהלת מו"מ לרכישת 51% מהרשת תמורת 9.8 מיליון שקל, ששיקפו לחברה שווי של כ-18 מיליון ועתה נסגרת העסקה לפי שווי גבוה יותר ב-30% - 23 מיליון שקל. מהחברה הסבירו כי העלייה בשווי היתה כחלק מהמשא ומתן מול השותפים.

בהודעת החברה נמסר כי שמונה מיליון שקל יוזרמו לתוך TAG WOMAN, שתמשיך לפעול כרשת עצמאית. ואילו כ-6.5 מיליון שקל ישולמו לבעלי המניות - אילן לוי, לירן דריי, שגיב הלוי ואלי גואטה, חלקם לצורך הלוואת בעלים.

H&O שבשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת מפעילה כיום 29 חנויות ברחבי הארץ ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-60 מיליון שקל, זאת לאחר זינוק של 78% מתחילת השנה.

TAG WOMAN פועלת זה שלוש שנים ומתמקדת באופנה לצעירות בנות 35-15. לרשת 21 חנויות, הפרושות בעיקר בקניונים ברחבי הארץ, כאשר מתוכן 11 חנויות מופעלות על ידי תג וומן ו-10 חנויות מופעלות באמצעות זכיינים. היקף המכירות של TAG WOMAN בשנת 2005, הסתכם בכ-40 מיליוני שקל.

בנוסף, במסגרת העסקה, יעניקו המוכרים ל-H&O, אופציות CALL לרכישה של אחזקותיהם בתג וומן, ו- H&O תיתן למוכרים במועד השלמת העסקה, אופציות PUT למכור ל-H&O את מלוא אחזקותיהם בתג וומן. מחיר המימוש של האופציות נקבע על בסיס שווי של תג וומן של 23-20 מיליון שקל. האופציות יהיו ניתנות למימוש במשך תקופה של שנה, החל מתום שנתיים ממועד השלמת העסקה.

זה כמעט שנתיים מנסה H&O להרחיב את מותגי האופנה הנמכרים בה, במטרה לשנות את תמהיל המוצרים של הרשת. בסוף 2005 ניהלה החברה משא ומתן עם רשת הביגוד לגברים כאוס, ולאחר שזה לא צלח, פנתה לחפש רשת אחרת שתעזור לה לשפר את מיצובה כרשת אופנה. ב-2004 התחילה H&O למכור את המותג ליז קלייבורן, הפונה לנשים בנות 30 פלוס. במארס 2005 היא קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל לשיווק המותגים החדשים של בית האופנה האיטלקי בנטון, Playlife, ו-Killer Loop.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully