וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה במחירי השכירות למשרדים

שלומי שפר

19.11.2006 / 16:32

חוזי שכירות למשרדים נסגרים על 24 דולר למ"ר. במגדלי דיסקונט נסגרו חוזים גם ב-27 דולר למ"ר

המיתון בענף הנדל"ן המסחרי מאחורינו. ל-TheMarker נודע כי משרדים במרכז תל אביב מושכרים כיום במחיר של 24 דולר למ"ר ואפילו יותר - מחירים שהיו נהוגים בשיא תקופת בועת ההיי-טק. בענף הנדל"ן טוענים כי מדובר בהוכחה לכך שהמיתון בתחום הזה נגמר וכי אין היום כמעט שטחים פנויים למשרדים.

במגדלי דיסקונט ברחוב יהודה הלוי, הנבנים על ידי חברת לוינשטיין, הושכרו המשרדים במחירים של 27-21 דולר למ"ר - מחירי שיא בתוך תל אביב. ככל הידוע, כל השטחים בבניין שעדיין נמצא בבנייה כבר הושכרו. גם באיזור הבורסה ברמת גן המחירים מאמירים. לדברי אחד השוכרים במגדל באיזור, הוא שילם לפני שנה 13 דולר למ"ר וכעת המחיר האמיר ל-18 דולר למ"ר.

גם באיזורים המרוחקים יותר של תל אביב, קופצים המחירים. לדברי אלקה אילני, מנכ"לית חברת עתידים, החברה מקווה לגבות על המגדל שמתוכנן בקרית עתידים 17-15 דולר למ"ר - מחירים שנגבו באיזור בתקופת פריחת ההיי-טק. חברת עתידים, השייכת בהיקף של 50% לעיריית תל אביב, מתכננת בקריה מגדל חדש בן 40 קומות, בשטח משרדים של 65 אלף מ"ר ועוד 55 אלף מ"ר מסחר וחנויות.

לדברי אילני, הכוונה היא למצוא קודם כל דייר עוגן למגדלים וההערכה היא כי יוכלו לגבות לכל הפחות 15 דולר למ"ר לחברות שישכרו את השטחים הגדולים בגימור מלא ובמחיר של 17 דולר, לחברות שיישכרו את השטחים הקטנים יותר בקומות הגבוהות. לדבריה אלו הם מחירים שהיו גובים באיזור בתקופת פריחת ההיי-טק והם מתאימים לאיזור שנמצא בגבולה הצפון מזרחי של תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully