וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטור נקסט תקבל נתוני אמת מקופות שופרסל

גלי ברגר

20.11.2006 / 9:04

זהו הישג חשוב לחברה, שיאפשר לה לספק נתונים מלאים לספקים ולקמעונאים על כל שוק הקמעונות בישראל

מהפכה בשוק הקמעונות - חברת סטור נקסט חתמה על הסכם לקבלת סרטי קופה משופרסל, רשת המזון הגדולה בישראל. בעקבות החתימה, תוכל סטור נקסט לספק נתונים מלאים על המכירות ברשתות בתוך זמן קצר.

"היקף המכירות שאנחנו מכסים עלה ל-23 מיליארד שקל", אמר בועז משען, סמנכ"ל השיווק של סטור נקסט. "בעקבות ההסכם אנחנו מכסים עכשיו מעל ל-70% משוק מוצרי הצריכה בישראל - המאורגן והלא מאורגן".

נתוני סטור נקסט מסתמכים על מאות אלפי סרטי קופה שנאספים יום יום ישירות מהקופות של יותר מ-1,000 נקודות מכירה. לחברה הסכמים עם הריבוע הכחול, עם רשתות פרטיות גדולות, עם סופרים פרטיים קטנים יותר ועם חנויות הנוחות. החתימה עם שופרסל תוסיף עוד כ-200 נקודות מכירה, ותסייע לסטור נקסט להציג נתונים המשקפים באופן מלא את השוק.

כיום פועלות בשוק שתי חברות אשר מספקות מידע שיווקי לקמעונאים ולספקים: סטור נקסט ואיי.סי נילסן - חברת הניתוח הבינלאומית. נתוני שתי החברות משמשים יצרנים וקמעונאים לניתוח קטגוריות שונות בשוק, ומאפשרים להם לבחון את נתח השוק שלהם לעומת המתחרים.

שיטת איסוף הנתונים של איי.סי. נילסן שונה מזו של סטור נקסט, ומתבססת על פאנל שכולל 2,700 משפחות אשר שולחות לחברה את סרטי הקופה שלהן. הנתונים מקודדים למערכת והחברה מבצעת את הניתוחים בהסתמך עליהם. ישנן מדינות בהן החברה משתמשת גם במכירות בקופות בנוסף לפאנל הצרכנים.

סטור נקסט נמצאת בבעלות חברת ריטליקס, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לרשתות שיווק מובילות בארץ ובעולם, לחברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל), לתשלובת ישראכרט ולקבוצת השקעות דיסקונט (דסק"ש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully