וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת המדיה הצרפתית לאגרדר נכנסת לשוק זכויות שידורי הספורט בטלוויזיה

סוכנויות הידיעות

20.11.2006 / 13:47

תרכוש את ספורטפייב - משווקת הזכויות על משחקי הכדורגל של אנגליה, איטליה וספרד - ב-1.1 מיליארד דולר



קבוצת המדיה הצרפתית לאגרדר (סימול LAGA.PA) תרכוש את חברת זכויות שידורי הספורט ספורטפייב (Sportfive) - המנהלת את שיווק זכויות השידור בטלוויזיה של משחקי ליגות הכדורגל הבכירות של אנגליה, איטליה וספרד - תמורת 865 מיליון יורו (1.1 מיליארד דולר).



ספורטפייב, המנהלת גם את שיווק זכויות השידור של אליפות אירופה בכדורגל, יורו 2008, הועמדה הקיץ למכירה על ידי בעליה - חברת ההשקעות הפרטית האמריקאית אדוונט (Advent), חברת המדיה RTL ובנק ההשקעות גולדמן סאקס - בניסיון לנצל את גל ההתעניינות בעסקי זכויות שידורי הספורט, שעוררו משחקי הגביע העולמי בגרמניה.



לפי דיווחים בעיתונות הבריטית, שורה של חברות השקעות פרטיות - בהן פרמירה, סינוון (Cinven), פרובידנס אקוויטי פרטנרס, אייפקס פרטנרס ובלקסטון - גילו עניין ברכישת ספורטפייב.



לאגרדר, המו"לית הגדולה ביותר בצרפת, מבקשת לצמצם את תלותה בענקית התעשיות הבטחוניות האירופית EADS (סימול EAD.PA), החברה האם של יצרנית המטוסים איירבוס, אשר בה היא מחזיקה נתח. מניות EADS נפלו ב-36% מאז סוף חודש מארס, על רקע עיכובים בייצור המטוס A380. מוקדם יותר השנה מכרה לאגרדר, אשר הוקמה על ידי התעשיין ז'אן-לוק לאגרדר, מחצית מהחזקותיה ב-EADS.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully