וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצאות מימון של 50 מ' ש' נגסו ברווחי כלל תעשיות

שרון שפורר

20.11.2006 / 14:17

הרווח הרבעוני ירד ב-6% ל-86 מיליון שקל. כלל תעשיות חילקה 270 מיליון שקל בדיווידנדים ברבעון


כלל תעשיות, מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, חתמה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח נקי של 86 מיליון שקל - ירידה של 6% לעומת הרבעון המקביל. הירידה ברווח חלה בעקבות זינוק של כ-20% בהוצאות המימון והמטה של החברה, לכ-50 מיליון שקל ברבעון. דנקנר גייס ברבעון החולף מיליארדי שקלים בהנפקות אג"ח פרטיות למשקיעים מוסדיים מאז תחילת השנה.

מבחינת תרומת מגזרי הפעילות ברבעון החולף, מגזר המלט (דרך חברת משאב) תרם לכלל תעשיות רווח של 49 מיליון שקל - ירידה של 12 מיליון שקל מול הרבעון המקביל, שנובעת מרווח הון חד פעמי שהציגה החברה באותה התקופה.

ירידה של 9 מיליון שקל נרשמה בתרומת מגזר הטקסטיל לרווח של החברה - הרעה בתוצאות כיתן סנטר קיזזה שיפור של 33 מיליון שקל בהנפקת גולף. מימוש סייקלקס (סאיטקס לשעבר) למעשה "הציל" את השורה התחתונה של כלל תעשיות מירידה חדה יותר ברווח הנקי, שכן הוא תרם 62 מיליון שקל לרבעון החולף. מגזרי הנדל"ן והתקשורת לא תרמו דבר לשורת הרווח הנקי של החברה.

בניתוח תרומת החברות השונות לרווח של כלל תעשיות, ניתן לראות כי התרומה של משאב, העוסקת במלט, ירדה ב-14 מיליון שקל ל-55 מיליון שקל ברבעון; גולף תרמה 31 מיליון שקל - 6 מיליון יותר מאשר לפני שנה; מפעלי נייר חדרה יצרה הפסד של 2 מיליון שקל עבור כלל תעשיות.

כלל תעשיות דיווחה היום גם על חלוקת דיווידנד של 77 מיליון שקל, בהמשך לדיווידנד של 84 מיליון שקל ב-14 בספטמבר וכ-108 מיליון שקל בתחילת יולי, כך שהדיווידנדים ברבעון זה מסתכמים בכ-270 מיליון שקל. הדיווידנד יחולק ב-11 בדצמבר, כשיום האקס בו תחל המניה להיסחר ללא זכויות לדיווידנד יחול ב-27 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully