וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes ביקשה רישיון להספקת שירותי טלפוניה

איתמר סיידא

20.11.2006 / 15:46

חברת הלווין בפנייתה למשרד התקשורת: אנחנו פועלים בשוק בו חברת הכבלים מהווה מונופול מוכרז בשירותי טלפוניה

חברת yes ביקשה ממשרד התקשורת רישיון לערוך ניסוי שיווקי בתחום ה-VOB (טלפוניה קווית על תשתית האינטרנט). בפנייתה מבקשת חברת yes כי הניסוי יכלול 15 אלף איש.

למרות שבמשרד התקשורת נוטים שלא לאשר לחברות הבת של בזק פעילות במסגרת שירותי הטלפוניה על גבי האינטרנט, מאמינים ב-yes שהמקרה שלהם שונה. בפנייתה למשרד התקשורת מציינת yes כי "החברה פועלת בשוק בו חברת הכבלים מהווה מונופול מוכרז. מזה תקופה ארוכה מציעים הכבלים ללקוחותיהם, את שלושת שירותי התקשורת - טלוויזיה רב-ערוצית, תשתית אינטרנט מהיר ושירותי טלפוניה נייחת ("סל השירותים"), תוך שהיא רשאית לסבסד את רכיביו השונים של סל השירותים".

חברת yes איננה הראשונה לבקש אישור לניסוי ב-VOB, חברות נוספות המעוניינות לפעול בשוק השיחות הפנים ארציות פנו בעבר למשרד התקשורת וקיבלו רישיון, בינהן ברק, פרטנר, פלאפון, בזק בינלאומי, קווי זהב ואינטרנט גולד קווי זהב

רון אילון מנכ"ל yes אמר כי "כניסתה של yes לאספקת שירותי טלפוניה מחויבת לנוכח פעילותה של חברת הכבלים בתחום. הוספת שירותי VOB, תהווה נדבך נוסף ומשמעותי לתוכן ש-yes מספקת ותשלים את מגוון השירותים הניתנים ללקוחות החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully