וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמטק מצרפת גם את קסיו היפאנית לבסיס לקוחותיה במגזר המוליכים למחצה

עומרי כהן

20.11.2006 / 19:06

קסיו אישרה השימוש במכונות הפאלקון של קמטק בבדיקת שבבים לטלפונים ניידים ולשעוני יד



מכונות הפאלקון לבדיקת איכותם יצורם של מוליכים למחצה מהוות את מנוע הצמיחה העיקרי של חברת בשנתיים האחרונות. מכונות הפאלקון נמכרות ליצרניות המוליכים למחצה והאריזות, ובאחרונה חשפה קמטק כי החלה למכור כאלו גם לחברת סמסונג אלקטרו מכניקס הקוריאנית, אשר הוגדרה על ידה כלקוח אסטרטגי. לקוח נוסף של החברה שנחשף היום, מבשר על המשך החדירה לשוק השבבים העולמי.



קמטק דיווחה היום כי יצרנית מוצרי האלקטרוניקה מיפאן, קסיו קומפיוטר, העניקה חותמת איכות לשימוש בפאלקון בבדיקת שבבים המיוצרים על ידה. קסיו, אשר בחנה באחרונה כמה סוגי מכונות בדיקה עבור קווי ייצור של שבבים בטכנולוגיה חדשה, קבעה כי מכונת הפאלקון של קמטק עומדת בדרישותיה לבדיקת איכות השבבים. לצורך בדיקת האיכות, רכשה קסיו בחודשים האחרונים כמה מכונות פאלקון וההכנסות בגינן נרשמו בתוצאות הרבעון השלישי של 2006. בעקבות האישור הנוכחי, מצפים כנראה בקמטק להזמנות נוספות.



הטכנולוגיה החדשה של קסיו, מיועדת להקטין את שטח הפנים של אריזת השבב ולהתאימה לגודל פרוסות הסיליקון, באופן שתאפשר את מזעור השבב כולו. שבבים אלו מתאימים במיוחד למכשירים אלקטרוניים ניידים קטנים מתוצרת קסיו, כדוגמת טלפונים סלולריים ושעוני יד בעלי מצלמות דיגיטליות (wrist cameras).



קסיו מפעילה כיום שבעה קווים לייצור שבבים בטכנולוגיה זו. עבור כל אחד מהקווים נדרשות שתי מכונות בדיקה, אחת המותקנת בתחילתו של קו הייצור ואחת המותקנת בסופו. עבור קמטק, מדובר בפוטנציאל למכירת עד 14 מכונות לקווי הייצור הקיימים. הקמת קווי ייצור נוספים מצד קסיו, לצד אימוץ הטכנולוגיה על ידי חברות אלקטרוניקה נוספות, עשויים גם הם להוות זרז לצמיחת הכנסותיה של קמטק.



מלבד מכונות הפאלקון, מייצרת קמטק גם מכונות בדיקה אופטיות ליצרניות המעגלים המודפסים (PCB). את תשעת החודשים הראשונים של 2006 סיימה החברה עם גידול של 81% בהכנסות ל-79 מיליון דולר, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי זינק ל-13.8 מיליון דולר, לעומת 643 אלף דולר בלבד בתשעת החודשים הראשונים של 2005.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully