וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת ריטליקס נמשכת: עסקה נוספת בסך של 7.7 מיליון שקל בוצעה במניות החברה מחוץ לבורסה

גולן פרידנפלד

12.8.2001 / 12:27

ביום רביעי האחרון בוצעה עסקה ב-10 מ' ש' ובסה"כ החליפו בעלים כ-2% ממניות החברה; גורמים בשוק ההון סבורים כי מדובר באופציות של עובדים; מנכ"ל החברה מכחיש

ביום חמישי האחרון בוצעה עסקה נוספת מחוץ לבורסה במניות של ריטליקס בהיקף של 7.7 מיליון שקל ובמחיר של כ-67 שקל למניה. עסקה זו, בצירוף העסקה יום קודם לכן בהיקף של 10 מיליון שקל, מסכמת יומיים שבהן עברו, מחוץ לבורסה, כ-2% מהון המניות של החברה.

ההערכות בשוק ההון הן כי מדובר בהמרת אופציות של עובדים בחברה שבוצעו יום לאחר פרסום הדו"חות הכספיים של ריטליקס, אשר פורסמו ביום שלישי. בארי שקד, מנכ"ל החברה, מסר ל-TheMarker.com: "לא מדובר באופציות של עובדים שמימשו אותן והמירו למניות בעסקות האחרונות. בימים שלאחר פרסום הדו"חות של החברה יש ביקוש אדיר למניות ואין שום בעיה למכור אותן בשוק החופשי", הוסיף שקד.

מאז ה-7 בינואר השנה רשמה המניה עלייה של 92%, ואם ההערכות של החברה לגבי הצלחת מיזמי ה-ASP שלה אומנם נכונה, הרי שייתכן ששוויה של המניה עוד עתיד להאמיר.

ריטליקס פירסמה לפני יומיים את תוצאותיה לרבעון השני של השנה, והציגה מחזור מכירות של 14.5 מיליון דולר, שהיה הגבוה ביותר בתודותיה של החברה. גם בשורת הרווח התפעולי הציגה ריטליקס רווח של חצי מיליון דולר והרווח הנקי הסתכם ב-800 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully