וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת לבנון השנייה ממשיכה לספק פרנסה למגל: זכתה בחוזה המשך ממשרד הביטחון בהיקף של 4.5 מיליון דולר

עומרי כהן

21.11.2006 / 14:06

מדובר בהזמנת המשך להזמנה בהיקף של 5.5 מיליון דולר, לשיקום הגדר בגבול לבנון



מלחמת לבנון השנייה ממשיכה לספק פרנסה לחברת מערכות ביטחון. מגל דיווחה היום, כי קיבלה ממשרד הביטחון של ישראל הזמנה נוספת בהיקף של 4.5 מיליון דולר לשיקום גדר הביטחון ומערכות ההגנה המתקדמות, אשר מותקנות בגבול ישראל-לבנון. מדובר בהזמנת המשך להזמנה בהיקף של 5.5 מיליון דולר, שקיבלה מגל ממשרד הביטחון בספטמבר, לשיקום גדר הגבול לאחר סיום המלחמה בין ישראל לחיזבאללה.



לאחר נסיגת כוחות צה"ל מרצועת הביטחון בדרום לבנון בשנת 2000, בנתה מגל על קו הגבול מערכת הגנה היקפית למניעת חדירות לישראל מלבנון. כניסת כוחות צה"ל לשטח לדרום לבנון בקיץ האחרון לוותה בהריסת חלקים ניכרים מגדר זו. לאחר סיום המלחמה, היה זה לכן אך טבעי, שמגל תזכה גם בעבודות לבנייה מחדש של החלקים ההרוסים.







לדברי יזהר דקל, מנכ"ל מגל, קבלת הזמנות בסך כולל של 10 מיליון דולר מעידה על האמון שנותנת מערכת הביטחון במוצרי האבטחה של מגל. מוצרים אלו נבחנו לדבריו בשטח, והוכיחו עצמם לאורך גבולות ישראל ובמתקנים רגישים אחרים בעולם.



את תשעת החודשים הראשונים של 2006 סיימה מגל עם הכנסות של 44.5 מיליון דולר, המהוות גידול של 4.2% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. בשורה התחתונה, רשמה מגל רווח נקי של 1 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 1.7 מיליון דולר, שנרשם בתשעת החודשים הראשונים של 2005.



מניית מגל נסחרה אתמול בנאסד"ק במחיר של 9.43 דולרים, המשקף לחברה שווי של כ-99 מיליון דולר בדילול מלא.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully