וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: גילת מאבדת כ-4%

עומרי כהן

21.11.2006 / 23:06

גילת פרסמה תשקיף להנפקה בהיקף של כ-60 מיליון דולר. חוזים חדשים ל-אי.סי.איי ולמגל. צ'ק פוינט מוסיפה 2.8%

בוול סטריט נפתח המסחר בעליות שערים קלות. מדד נאסד"ק עולה ב-0.1% ומדד דאו ג'ונס נותר כמעט ללא שינוי. בקרב המניות הישראליות מאבדת גילת 3.7%, לאחר שהחברה פרסמה תשקיף להנפקת מניות בהיקף של כ-60 מיליון דולר. צ'ק פוינט מוסיפה 2.8% בתגובה להעלאת המלצות למניה. אי.סי.איי עולה ב-2.3% על רקע חוזה שירות חדש בבריטניה.

סקירת טרום מסחר

לאחר יותר משבוע של עליות, התאפיין אתמול המסחר בוול סטריט במימושי רווחים. אולם, גם מימושים אלו היו קלים בלבד והדגישו פעם נוספת על החוסן הרב שמפגין שוק המניות האמריקאי בארבעת החודשים האחרונים. היום מצביעים החוזים העתידיים על חזרת השוק למגמה חיובית עם עליות של 0.1% במדדי המניות הבכירים בפתיחת המסחר.

נתוני מקרו מהותיים לא יפורסמו היום ועל המסחר עשויים להשפיע התנודות במחירי הנפט הגולמי, כמו גם המגמה החיובית המאפיינת היום את המסחר בשוקי העולם. בינתיים, משקפים החוזים על הנפט למסירה בינואר עלייה של 60 סנט ל-59.4 דולר לחבית.

אצל הישראליות עדיין לא הסתיימה סופית עונת הדו"חות לרבעון השלישי, והיום הגיע תורה של איתוראן לחשוף את ביצועיה הכספיים. איתוראן, הפועלת בתחום המניעה של גניבות כלי רכב ואיתור רכבים גנובים, דיווחה על גידול של 13.5% בהכנסות ברבעון השלישי לשיא של 26 מיליון דולר ועל צמיחה של 35% ברווח הנקי ל-4.9 מיליון דולר, או 21 סנט למניה בדילול מלא. שישה אנליסטים, המסקרים את פעילותה של איתוראן, צפו בממוצע הכנסות של 26.5 מיליון דולר ורווח של 21 סנט למניה. במסגרת המסחר בת"א עולה מניית איתוראן ב-1.5%.

יצרנית ציוד התקשורת, אי.סי.איי, חתמה על חוזה שירות לשלוש שנים בהיקף של כ-5.5 מיליון דולר עם חברת הכבלים הבריטית, NTL. במסגרת החוזה, תספק אי.סי.איי שירותי תחזוקה ותמיכה לרשת הכבלים הכלל ארצית שבבעלות NTL. קו מוצרי השירות של אי.סי.איי הינו חלק מיחידת השירותים המקצועיים הגלובלית, לה יעד של אספקת שירותי התקנה, תחזוקה וניהול רשת ללקוחות החברה.

מלחמת לבנון השנייה ממשיכה לספק פרנסה לחברת מגל מערכות ביטחון. מגל דיווחה היום, כי קיבלה ממשרד הביטחון של ישראל הזמנה נוספת בהיקף של 4.5 מיליון דולר לשיקום גדר הביטחון ומערכות ההגנה המתקדמות, אשר מותקנות בגבול ישראל-לבנון. מדובר בהזמנת המשך להזמנה בהיקף של 5.5 מיליון דולר, שקיבלה מגל ממשרד הביטחון בספטמבר, לשיקום גדר הגבול לאחר סיום המלחמה בין ישראל לחיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully