וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבמ חוברת לחברת ביטדיפנדר הרומנית - יצרנית האנטי וירוס ואנטי ספייוור

רפאל פוגל

22.11.2006 / 12:00

יבמ תנסה לחסום גם מתקפות יום-אפס, שלא מוכרות לתוכנות האבטחה הרגילות



יבמ תוסיף את כלי האנטי וירוס ואנטי תוכנות הריגול של חברת ביטדיפנדר אל פיתרון ה-Proventia שלה. פיתרון ה-Proventia Desktop Endpoint Security - שהכיל עד היום חומת אש, שירותי IPS ושירותי אנטי וירוס על פי זיהוי חתימה - יורחב כדי שיוכל להתמודד גם עם סוגי מתקפות חדשות שלא היו ידועות קודם לכן.



בזכות החיבור של יבמ עם ביטדיפנדר הרומנית, תשאף החברה לנסות ולחסום גם מתקפות יום-אפס, שלא מוכרות לתוכנות האבטחה הרגילות, ומהווה את אחד האיומים הגדולים ביותר הנשקפים היום לתשתית המידע בארגון. לטענת יבמ, יחסום הפיתרון החדש למעלה מ-90% מהווירוסים ותוכנות הריגול, שעדיין אין להם עדכון חתימות ברשת טיפוסית.



"בנוף האיומים המורכב של היום, לא ניתן להגן כהלכה על ארגון מפני מתקפה עם שכבת אבטחה בודדת", אומר גרג אדאמס, סגן נשיא לפיתוח מוצרים ב-IBM Internet Security Systems. "אולם ארגונים שרוכשים מוצרי אבטחה וסוכני נקודת קצה לא תואמים, מתקשים מהר מאוד לשלוט בהם. כפיתרון לכך, אנו ממשיכים להוסיף שכבות הגנה לפלטפורמת האבטחה המשולבת הקיימת שלנו, כדי לספק ללקוחות פתרון אבטחה חזק המנוהל בצורה מרוכזת שיכול לעזור להם להימנע מהצורך להתקין מוצרים נוספים כדי להתמודד עם כל אחד מהאיומים החדשים".



Proventia Desktop עם היכולות החדשות נגד וירוסים ותוכנות ריגול, אמורה להיות זמינה עד סוף השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully