וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן פלסטיק: הרווח הנקי עלה בכ-10% ל-6.9 מ' ש'

נתן שבע

22.11.2006 / 14:11

הכנסות החברה צמחו בכ-10% ל-57.1 מיליון שקל; מניית החברה זינקה בכ-64% מתחילת השנה

מניית גולן פלסטיק פלסטיק מרכזת מחזור ער של כ-13 מיליון שקל ומטפסת בכ-5%, בתגובה לתוצאות טובות של החברה ותוכנית השקעה שתגדיל את כושר הייצור שלה. הכנסותיה של גולן פלסטיק, שבשליטת קיבוץ שער הגולן, צמחו בכ-10% ל-57.1 מיליון שקל ברבעון השלישי. הרווח התפעולי של החברה צמח בכ-12% ל-9.5 מיליון שקל. הרווח הנקי טיפס בכ-10% ל-6.9 מיליון שקל.

גולן עוסקת בייצור צינורות פלסטיק המשמשים להולכת נוזלים וגזים, בעיקר בתחום הבנייה, התשתיות והתעשייה. הגידול בהכנסות מוסבר בהכפלת המכירות של החברה ליצוא. בנוסף, בעקבות התייקרות מחירי הנחושת בעולם, החברה מעריכה כי קיימת מגמה של מעבר משימוש בצנרת נחושת לשימוש בצנרת פלסטיק - בתחום שהחברה פועלת בו. ברבעון המקביל עוד זכתה החברה לגידול בפעילות גם בגלל ההתנתקות בעזה, שהגדילה את הביקושים למוצרי החברה.

כמו כן הודיעה החברה על השקעה של כ-12 מיליון שקל, על מנת להגדיל את כושר התפוקה שלה כחלק מהיערכות כוללת להגדלת פעילותה. בחברה מעריכים כי ההשקעה בקווי יצור של פוליאתילן, שהוא החומר הגלם העיקרי בענף הפלסטיקה בו פועלת החברה, יכולה להגדיל את כושר התפוקה של המפעל בכ-20% החל מ-2007. אתמול הודיעה החברה על חלוקת דיווידנד בסך של 9 מיליון שקל, מהוווים יותר ממחצית הרווח של החברה מתחילת השנה.

מתחילת השנה זינקה מניית גולן בכ-64%, לשווי של 260 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully