וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלי נטוורקס מציעה פיתרון לאיתור ולמחיקה של נתונים ממחשבים ניידים שאבדו או נגנבו

רפאל פוגל

22.11.2006 / 14:51

פיתרון ה-DLP החדש מסוגל לבדוק אם בוצעה גישה למידע רגיש, ולמחוק אותו במקרה הצורך



אוקלי נטוורקס, חברת סטארט אפ אמריקאית המתחרה בשוק מניעת זליגת המידע (DLP), הכריזה היום על ההשקה של SureFind, הפתרון הראשון המאפשר לעסקים לאתר מחשב נייד שאבד או נגנב, לגלות האם בוצעו גישה או שינויים בנתונים שבמחשב, ולהשמיד את הנתונים מרחוק כדי לא לסכן את משאבי האירגון.



תוכנת SureFind אינה גלויה למשתמש הקצה, וניתן להתקינה על מחשבים ניידים על מנת שתוכל ליצור קשר עם הארגון באופן שקט ובטוח במקרה הצורך. מנהל האבטחה בארגון יכול לקבוע האם הנתונים המצויים במחשב שנגנב נחשפו או שונו, ולהחליט מהם הצעדים הבאים בהם ינקוט.



SureFind יוצרת קשר עם הארגון לאחר שמופעל המחשב הנייד שאבד או נגנב, ואפילו אם הותקנה בו מערכת הפעלה חדשה. התוכנה ממשיכה לנטר מרחוק פעילות משתמשים, ויוצרת קובץ תיעוד המאפשר לאנשי אבטחה לראות את כל פעילויותיו של המחשב מאז שדווח על היעלמו, מה שמאפשר לקבוע האם היתה גישה לנתונים והאם הם שונו מאז שהמחשב אבד או נגנב.



בהתבסס על המידע הזה, הארגון יכול למחוק את תוכן הכונן הקשיח, ואף לנטרל באופן מלא את פעולת המחשב. חברות יכולות להשתמש בדו"ח הזה כדי לוודא שנמנעה זליגת מידע מן הארגון, כחלק מן ההתאמה לכללי הרגולציה החדשים לאבטחת מידע בארגונים.



"מחשבים ניידים שנגנבו או אבדו הביאו לדליפות מידע חמורות, מה שהצריך ביצוע שינויים מסיוויים בפעילויות הארגון וגרם נזקים בלתי הפיכים למוניטין שלו", אומר דרק סמית, מנכ"ל אוקלי נטוורקס.



"SureFind הוא הפתרון הראשון המספק תשובה לשאלה האם בוצעו שינויים בנתונים ומאפשר להשמיד מרחוק את כל הנתונים במחשב הנייד. המטרה של אוקלי נטוורקס היא לספק ללקוחותינו את הפתרונות שימנעו מהם להפוך לכותרת שערורייתית בעיתון, בכתבה על אובדן נתונים".



הפיתרון החדש של אוקלי נטוורקס עובד בסביבת חלונות ומחירו נע בסביבות 30 דולר לכל מחשב נייד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully