וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע דירות פנטהאוז במגדל NAM בתל אביב נמכרו ב-8 מיליון דולר כל אחת

אריק מירובסקי

23.11.2006 / 8:16

בפרויקט של משפחת נמבר מארה"ב, נמכרו כבר כ-40 דירות לתושבי חוץ; בימים הקרובים יחל השיווק בישראל



תושבי חוץ רכשו את ארבעת הפנטהאוזים בפרויקט Nam Tower במתחם צמרת בתל אביב. שווי כל אחת מן הדירות נאמד ב-8 מיליון דולר. בפרויקט של משפחת נמבר מארה"ב, נמכרו כבר כ-40 דירות לתושבי חוץ, ובימים הקרובים יחלו הליכי השיווק גם בישראל.



מתחם צמרת, המוכר בעיקר עקב שני מגדלי YOO תל אביב המוקמים על ידי קבוצת חבס, נכנס בחודשים האחרונים לתאוצה של שיווק ובנייה של פרויקטים נוספים: חברת אוסיף החלה לקדם לפני שבועיים את הפרויקט שלה, וכמו כן עתידים לקום במקום מגדלי מנהטן של קבוצת רכישה בראשות ב.ס.ר, מגדל W של קנדה ישראל ומגדל One של משפחת היהלומנים מנחמוב.



משפחת נמבר מלוס אנג'לס, שבבעלותה חברת הנדל"ן NAM 5, היא משפחה יהודית ממוצא איראני, שלה עסקים בתחום הנדל"ן, הבנקאות והביטוח. החברה מיוצגת בישראל על ידי קרובי משפחה, קבוצת שירזי, העוסקת בקבלנות. המגדל המתוכנן הוא בן 30 קומות, עם 120 יחידות דיור בנות 176 מ"ר כל אחת.



דירות הפנטהאוז של הפרויקט הן גולת הכותרת של המגדל, והן משתרעות על 600 מ"ר בארבע קומות, המצוידות במעליות פנימיות ובריכת שחייה.



בנוסף, נמכרו דירות בקומות גבוהות, שם הקונים החליטו לאחד 2 או אפילו 4 דירות והיו מוכנים לשלם סדרי גודל של 6,500 דולר למ"ר, כ-4-2 מיליון דולר לדירה. טווח המחירים של הדירות בפרויקט נע בין 5,000 דולר למ"ר (קומות תחתונות) ועד ל-13 אלף דולר למ"ר לדירות הפנטהאוז, שכאמור נמכרו.



משווק הפרויקט גיא בלושינסקי, מסר כי בקרוב ייבחר קבלן מבצע לפרויקט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully