וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מאמנת הכושר: השופט גלדשטיין שכר עורך דין ויילחם למניעת הדחתו

ענת רואה

23.11.2006 / 9:03

לפי הנטען, רשם בית המשפט המחוזי העביר מסמך משפטי בסתר למאמנת הכושר שלו





שופט בית משפט השלום בדימוס, דני ארנסט, חבר אישי של גלדשטיין אמר אתמול: גלדשטיין הוא אדם מאוד נוח, חברותי, בעל מזג שיפוטי הנותן לצדדים באולם לדבר, ולא מנחית להם החלטות מעצבנות או פוסק להם הוצאות גבוהות. הוא עובד קשה מאוד: כשהיה מסיים בחמש אחר הצהרים את הדיונים, הוא היה מתיישב לעבוד על פסקי הדין - אני יודע כי כל פעם שהייתי בא לבקר אותו הוא היה באולם".



בנוסף אמר ארנסט: "אני רוצה להגיד את זה בצורה הכי ברורה: לפגוע בשופט גלדשטיין זה לפגוע במערכת, בעורכי הדין ובכולם. הרבה אנשים חושבים כך ואני מקווה שבתום התקופה הוא יחזור לעבודתו".



השופט בדימוס יעקב שמעוני, ממשרד הרצוג-פוקס-נאמן, שמכיר את גלדשטיין עוד מתקופת כהונתם המקבילה בבית משפט השלום בתל אביב, אמר אתמול: "השופט גלדשטיין הוא מהבולטים והמעולים שיש למערכת. אדם בעל מידות טובות שהוא נכס למערכת. היקף העבודה וההספקים שלו מדהימים. נראה שמדובר בפספוס שנובע מרצון טוב בלבד. גם היועץ המשפטי לממשלה לא מצא גוון פלילי, וזה סתם פסטיבל. המערכת זקוקה לשופטים כמוהו וכל הפסטיבל הזה הוא חסר כל פרופורציה וחסר כל יסוד. אני לא יודע מה בדיוק קרה, יתכן ומדובר ברצון אנושי לסייע והכל בגבולות המותר. אני שומע המון הדים, פוגש מידי יום כמה וכמה עורכי דין ואין מי שלא יוצא בשצף קצף".



עו"ד אילן בומבך, יו"ר מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין: "אני רואה שעושים לו עוול מאוד גדול. זה שופט עם איכויות מקצועיות נדירות וכל חייו הם קודש למלאכת השפיטה. מערכת המשפט צריכה להילחם בשביל שופט כזה שימשיך לכהן בשורותיה כי הוא נכס מאוד יקר".



בין תומכיו הנוספים של השופט גלדשטיין נמנים עו"ד דוד גילת ממשרד גילת קנולר קראוס: "הוא שופט הגון ומקצועי והוא גם בן אדם. מגיע לו בירור משמעתי ולא בית דין תקשורתי". עו"ד אורלי גיא ממשרד גיא בכר ושות' הוסיפה כי "מדובר בשופט מקצועי מהשורה הראשונה, ענייני ויעיל, ישר דרך, נטול משוא פנים ובעל חוש צדק טבעי".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully