וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ אימאג' תבצע רישום כפול ותגייס 15-10 מיליון דולר בתחילת דצמבר

שירלי יום-טוב

23.11.2006 / 13:52

כך נודע ל-TheMarker; תמיר פישמן מוביל את ההנפקה - בה יוצעו אג"ח להמרה



חברת הישראלית תבצע בתחילת דצמבר רישום כפול בבורסה בתל אביב ותגייס כ-15-10 מיליון דולר ממשקיעים בישראל באמצעות אג"ח להמרה, כך נודע ל-TheMarker. החברה תצא בתחילת דצמבר לרוד שואו בתל אביב, כאשר את ההנפקה מוביל תמיר פישמן.



טופ אימאג' סיסטמס (TIS) מתמחה בפתרונות לניהול קליטת מסמכים בארגון. פתרונות התוכנה של החברה מסייעים במיון והטמעה של מסמכים שונים לתוך הארגון, למשל - חשבוניות וצ'קים.



החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-30 מיליון דולר, כ-130 מיליון שקל, בעקבות עלייה של כ-20% בשנה האחרונה. ככל הנראה אושר הרישום בתל אביב, על אף שעל פי תקנות הבורסה בארץ, נדרש שווי שוק מינימלי של 135 מיליון שקל לביצוע רישום כפול.



רישום כפול והנפקה בישראל עשויים להגדיל את הסחירות במניה, שמרכזת מחזור ממוצע נמוך של כ-13 אלף מניות ביום בנאסד"ק. כיום כ-80% מבעלי המניות של החברה הם אמריקאים ונראה שהחברה רוצה לאפשר באמצעות ההנפקה גישה גם לגופים מוסדיים בישראל.



טופ אימאג' גם דיברה בעבר על ביצוע רכישות של חברות כדי לצמוח בצורה לא אורגאנית, ו-15-10 מיליון דולר יגדילו את קופת המזומנים שלה, שהכילה כ-10 מיליון דולר בסוף הרבעון השלישי. לטופ אימאג' יעד צמיחה להכנסות של 50 מיליון דולר בשנה תוך שלוש-ארבע שנים. את 2006 החברה מצפה לסיים עם הכנסות של כ-20 מיליון דולר ושולי רווח נקי של 5%, מיליון דולר.



ברבעון השלישי רשמה החברה הכנסות של 5.25 מיליון דולר, עלייה של 28% מהרבעון המקביל. הרווח הנקי היה 175 אלף דולר. בחברה אמרו באחרונה, כי כאשר החברה תגיע להכנסות של 30 מיליון דולר בשנה, היא תוכל להשיג שולי רווח נקי של כ-10%, כ-3 מיליון דולר.



טופ אימאג' מנוהלת על ידי ד"ר עידו שכטר מתחילת 2002, אך נוסדה ב-92' על ידי איציק נקר, כיום יו"ר החברה. בחברה מועסקים כ-100 עובדים.



מטופ אימאג' לא נמסרה תגובה לידיעה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully