וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלכלית ירושלים ודרבן יקימו פרויקט דיור ענק בטורונטו

נתן שבע

23.11.2006 / 13:52

על השטח שמשמש כיום כחלק ממגרש החניה בקניון השייך לשתי החברות יוקם פרוייקט עם היקף מכירות של 1.5 מיליארד שקל

כלכלית ירושלים ודרבן שבשליטת איש העסקים אליעזר פישמן, הודיעו היום על הקמת פרויקט בנייה גדול בקנדה הכולל 1,100 דירות וכן כ-1,200 חנויות. הפרויקט יוקם על מגרש הנמצא בסמוך לקניון Bridlewood בטורונטו אותו רכשה החברה לפני כ-5 שנים. השטח משמש כיום כחלק ממגרש החניה בקניון.

היקף המכירות של פרויקט הדירות יהיה כ-400 מיליון דולר קנדי (כ-1.5 מיליארד שקל), כאשר החברה מעריכה כי התשואה על ההשקעה בפרויקט כולו תעמוד על כ-15%. דרבן וכלכלית מחזיקים יחד כ-90% מהשטח, ויתרת הזכויות נמצאת בידי שותף נוסף ששמו לא נחשף. נכון להיום טרם התקבלו האישורים לשינוי ייעוד המגרש לצורך הקמת הפרויקט.

עודד שמיר, מנכ"ל החברה הכלכלית ירושלים, אמר כי "התקשרות זו היא במסגרת פעילות החברה להשבחת הנכסים שבבעלותה ולהעלאת שוויים. העסקה שלעיל מתייחסת לקניון שנרכש לפני כ-5 שנים, על ידי החברה הכלכלית לירושלים וחברת דרבן. הדירות ייבנו בשטח קרקע גדול, ששימש כמגרש חניה. בניית הדירות סמוך לקניון תגדיל את מספר האנשים המבקרים בו ותסייע להשבחת הקרקע".

כלכלית ירושלים, דרבן ומבני תעשייה שבשליטת פישמן עסוקים בימים אלה בהנפקת פעילות הנדל"ן שלהם ברוסיה בבורסה בלונדון. שווי הנכסים של החברה המשותפת של השלושה, כולל הפעילות הרוסית, הוערך ב-765 מיליון דולר, ואילו חובותיה של מירלנד מסתכמים בכ-100 מיליון דולר. לפיכך, השווי נטו להנפקה (ללא כל פרמיה) הוא כ-660 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully