וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

H&O צימצמה את ההפסד הנקי ברבעון ל-1.2 מיליון שקל

נתן שבע

23.11.2006 / 16:23

בדומה לגולף והמשביר לצרכן, גם H&O הצליחה להתגבר על המלחמה ולסיים את הרבעון עם הכנסות של 90.4 מ' ש'

בדומה לרשת האופנה האחרות, כמו גולף והמשביר לצרכן, גם H&O הצליחה להתגבר על המלחמה ולסיים את הרבעון עם הכנסות של 90.4 מיליון שקל - צמיחה של כ-5% לעומת הרבעון הקודם. אולם בניגוד לרשתות האחרות, לא הצליחה החברה לסיים אותו ברווח, אלא רק לצמצם את ההפסד. ברבעון שעבר הפסידה החברה כ-1.2 מיליון שקל, לעומת 3.7 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2005.

רשת האופנה, שבשליטת בני גאון ומשפחת לבנת, מפעילה כ-29 חנויות. הרבעונים השני והרביעי נחשבים לרבעונים החזקים שלה. במהלך תקופת הלחימה בצפון סגרה החברה לסירוגין 2 עד 8 חנויות. מה-1 ביולי ועד אמצע אוגוסט חלה ירידה של כ-5% במכירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אם כי הביקושים לאחר המלחמה כנראה קיזזו את הירידה. הגידול בהכנסות הוביל לצמצום ההפסד התפעולי ל-1.6 מיליון שקל, לעומת 3 מיליון שקל ברבעון המקביל.

את תשעת החודשים הראשונים של 2006 מסיימת החברה עם רווח של 1.1 מיליון שקל - לעומת הפסד של 2.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הכנסותיה של החברה צמחו בכ-15% במהלך התקופה ל-295 מיליון שקל.

לדברי ישראל פלג, יו"ר H&O: "הדו"חות הנוכחיים מדגישים את מגמת הצמיחה של הרשת. לראשונה זה עשור הציגה הרשת רווח בתשעת החודשים הראשונים של השנה, אשר הסתכם ב-1.7 מיליון שקל, למרות המלחמה בצפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully