וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל בן זאב: המזרחי צפוי לעמוד ביעד של צירוף 30 אלף לקוחות ב-2006; המשמעות - תוספת 30 מיליון שקל לרווח

שרון שפורר

23.11.2006 / 16:28

מניית מזרחי-טפחות ממשיכה לפתוח פער מול מדד הבנקים: משלימה עלייה של 19% מתחילת השנה



מניות ממשיכות לפתוח פער מול ביצועי הענף מאז תחילת השנה עם עלייה של 19% מול 3% בלבד במדד תל אביב בנקים באותה התקופה. מניות הבנק זינקו אתמול ב-4.6% בעקבות דו"חות מרשימים שהביאו העלאות המלצה על ידי אנליסטים. המניה מוסיפה היום עוד 1.8% בזמן שמדד הבנקים נסחר בכיוון הפוך ויורד ב-1.8%.



האנליסט יובל בן זאב מכלל פיננסים בטוחה מחזק את הסנטימנט החיובי שברקע למסחר במניה. בן זאב סבור, כי הבנק נהנה מיתרון יחסי לקוטן בכל הקשור לפוטנציאל צמיחה, וכי כאשר נתח השוק המצרפי של הבנק הוא קצת מעל 10%, יש ביכולתו לצמוח בדרך של גידול בנתח השוק.



בן זאב מפנה את תשומת הלב לכך שלקיחת 1% נתח שוק נוסף מהווה השפעה לא גדולה על המתחרים ובפרט על ו, אולם תוספת נתח שוק זו מהווה זינוק של 10% בסך הפעילות של מזרחי.



בכלל פיננסים בטוחה התרשמו בייחוד מהנקודות הבאות בפעילות הבנק: הצמיחה בהיקפי האשראי, שאיפיינה את כל המגזרים בשיעורים דו ספרתיים והיעד האגרסיווי שהציב הבנק לצמיחה של 9%-6% לשנה.



האנליסט מציין את גיוסם של 27 אלף לקוחות טפחות לבסיס הלקוחות של מזרחי, עד כה, והצפי כי יעמוד ביעד של 30 אלף לקוחות עד סוף השנה - יעד מהותי ביחס לפוטנציאל הצמיחה של הבנק, שהעריך בעבר כי כל לקוח נוסף תורם לרווחיות כ-1,000 שקל. מכאן יוצא בן זאב לחישוב שמדובר בתוספת של 30 מיליון שקל לרווח של מזרחי טפחות או תוספת של 0.6% לתשואה על ההון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully