וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ אייטמפילד יימכר בשבוע הבא בעשרות מיליוני דולרים

גיא גרימלנד

23.11.2006 / 17:16

הקרנות שהשקיעו בחברה הן ג'מיני, אוורגרין, אקסל, פאונדיישן קפיטל וקבוצת פור-טים



האקזיט הבא בשמי ההיי-טק הישראלי שייך לחברת הסטארט אפ הישראלית אייטמפילד (ItemField), שבשבוע הבא תימכר בסכום המוערך בעשרות מיליוני דולרים לגוף שזהותו טרם ידועה בשלב זה. הרכישה צפויה להיחתם באופן רשמי בתחילת השבוע הבא, ביום שני. המשקיעות בחברה הן קרנות ההון סיכון ג'מיני, אוורגרין, אקסל, פאונדיישן קפיטל וקבוצת פור-טים של איתן ורטהיימר.



לפי נתוני IVC-ONLINE, עד כה גייסה החברה כ-18 מיליון דולר. הגיוס האחרון היה בהיקף של 13.5 מיליון דולר, כאשר כל המשקיעות השתתפו בו, מלבד קרן eXseed שבעבר השקיעה סכום של מאות אלפי דולר בשלב הסיד. לאחר שלב הסיד השקיעו ג'מיני, אוורגרין, אקסל ומיקרודנט ונצ'רס (קרן ההשקעות של איתן ורטהיימר) עוד 4 מיליון דולר, אבל למעשה הכל ירד לטמיון בגלל שינוי עסקי שעברה החברה בעקבות כניסתו של המנכ"ל החדש, סאם סומך. סומך הוא יזם סדרתי. בעבר הוא ייסד את חברת LELEL 8 (שהונפקה בנאסד"ק), ואת Data Voice Systems שנמכרה לסיסטמס סטרטג'י.



אייטמפילד הוקמה בשנת 2000 על ידי היזם שי בן יהודה, יוצא קומברס וסימטרון. החברה פיתחה מוצר הקרוי ContentMaster, ומאפשר לאתרים לאסוף מידע ממקורות שונים ברשת וממערכות מידע פנים ארגוניות. ה-ContentMaster יועד בזמנו בעיקר לאתרי זירות סחר אלקטרוני בין עסקים (B2B) ולאתרים הבונים קטלוגים אלקטרוניים מנתונים ממקורות שונים.



בעקבות כניסתו של סומך לתפקיד מנכ"ל החברה, החליטה אייטמפילד להתמקד בתחום הקרוי EAI (enterprise application integration), קרי - האחדת נתונים מאפליקציות ויישומיים ארגוניים. הכלי של אייטמפילד מאפשר למנהלי IT בארגונים גדולים לאחד בין יישומים הכתובים במבנה אחד עם יישומים הכתובים במבנה אחר.



ה-ContentMaster מאפשר לקבל נתונים מאוחדים מיישומים של מערכות שונות: SAP (נטוויבר), מיקרוסופט (ביזטולק), אורקל (BPEL) ויבמ (WebSphere). הכלי בעיקר מאפשר לאחד בין כלים המכונים בעולם המיחשוב Middleware. אלו פלטפורמות המתווכות ומאחדות רכיבי תוכנה ויישומים ארגוניים. הכלי של אייטמפילד מאחד גם מידע מובנה ומידע לא מובנה (וורד למשל), כמו גם שפות פיתוח שונות. הכלי מיועד לחברות מתחום הטלקום, הבריאות והביטוח.



לאחרונה זכתה החברה להישג נאה, לאחר שאיגוד קרנות ההון סיכון בישראל (IVA) ומגזין הטכנולוגיה האמריקאי רד הרינג בחרו אותה כאחת מתוך תשע חברות סטארט אפ ישראליות מבטיחות לשנת 2006. אייטמפילד (Itemfield) נבחרה יחד עם שתי חברות תוכנה נוספות מבטיחות: ביאינסינק (BeInSync), שלה תוכנה המאפשרת סנכרון מידע בין מחשבים שונים של עסקים קטנים ואנשים פרטיים; וזנד טכנולוגיות (Zend) - המספקת כלי פיתוח ותשתיות למפתחי יישומים על בסיס שפת התכנות PHP.



לאייטמפילד יש עשרות לקוחות. בתחום הבנקאות מדובר בבנק לאומי, אמריקן אקספרס, קרדי סוויס ועוד. בתחום הביטוח מדובר ב-AIG, מנורה, הפניקס ועוד. בתחום הבריאות מדובר בשירותי בריאות כללית, בי"ח שערי צדק, בי"ח תל השומר ועוד.



החברה מחזיקה במשרדים בתל אביב ובארה"ב והיא מעסיקה כ-70 עובדים. עם שותפותיה העסקיות נמנות החברות מיקרוסופט, יבמ, סאפ ואחרות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully