וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווי השוק של חברת התקליטים העצמאית הגדולה בעולם נחתך בשליש בעקבות אזהרת רווח

סוכנויות הידיעות

23.11.2006 / 19:03

מניית סנקצ'וארי קרסה ב-87% בבורסת לונדון מאז פתיחת חקירה חשבונאית נגדה בחודש מאי



הצרות של סנקצ'וארי (Sanctuary) הבריטית, חברת התקליטים העצמאית הגדולה בעולם, לא נגמרות. סנקצ'וארי (סימול SGP.L), המייצגת אמנים כמו מוריסי, אלטון ג'ון ואקסל רוז (הסולן לשעבר של להקת גאנס אנד רוזס) ואת הלהקות המי (The Who), איירון מיידן ובלונדי, הזהירה היום כי אחת מחטיבותיה צפויה לרשום הפסד השנה. בעקבות אזהרת הרווח, נפלה מניית סנקצ'וארי ב-28% בבורסת לונדון.



סנקצ’וארי הזהירה היום כי חטיבת ראף טרייד רקורדס (Rough Trade Records), בה היא מחזיקה נתח של 49%, צפויה לרשום השנה הפסד של 2.8 מיליון ליש"ט (3.6 מיליון דולר), בניגוד לתחזית קודמת כי החטיבה תגיע לאיזון. עוד מסרה סנקצ'וארי כי ייתכן שתמכור את חלקה ברף טרייד. החברה הוסיפה כי ייתכן שתיאלץ לרשום הוצאה חד פעמית של 18-15 מיליון ליש"ט בגין ירידה בערך נכסים וחבויות של חטיבת ההקלטות שלה.



בחודש מאי פוטר מנכ"ל סנקצ'וארי, אנדי טיילור, בעקבות חקירה חשבונאית נגד החברה, ומאז קרס השווי שוק של החברה ב-87%.



סנקצ'וארי מסרה היום כי מספר גופים וחברות פנו אליה בעניין רכישתה. בחודש יולי דיווח העיתון הבריטי "טלגרף" כי חברת התקליטים העצמאית הבריטית מאמה (Mama), שמניותיה נסחרות בבורסת AIM בלונדון, גילתה עניין ברכישת סנקצ'אורי הגדולה ממנה.



אנליסטים העריכו השנה את שוויו של קטלוג השירים של סנקצ'וארי, המחזיקה בזכויות על שירי הזמר בוב מארלי ולהקת הקינקס, ביותר מ-60 מיליון ליש"ט (111 מיליון דולר).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully