וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקושים לדירות יוקרה בתל אביב גואים

נתן שבע

26.11.2006 / 13:56

דירות בהיקף של רבע מיליארד שקל נמכרו בפרויקט YOO מתחילת השנה. החברה מקווה למכור את כל הפרויקט עד סוף 2008

הגיאות בשוק דירות היוקרה באה לידי ביטוי גם בפרויקט YOO. דירות בהיקף של 250 מיליון שקל נמכרו מתחילת השנה בפרויקט שנחשב לאחד היוקרתיים בארץ. הפרויקט, המוקם בשכונת פארק צמרת שבצפון תל אביב, כולל שני מגדלי מגורים בני 37 ו-41 קומות, שיכיל כ-300 דירות. הפרויקט של חברת חבס, שבשליטת משפחת חבס, עוצב על ידי מעצב העל פיליפ סטארק. לאחרונה החלה החברה בשיווק המגדל השני בפרויקט.

את הרבעון השלישי מסיימת חבס, שזהו הפרויקט הגדול והעיקרי שלה ומניב לה כמעט את מרבית ההכנסות, עם רווח של 1.4 מיליון שקל על הכנסות של 34 מיליון שקל. ברבעון המקביל הפסידה החברה 243 אלף שקל, על הכנסות של 11 מיליון שקל.

עד עתה, מכרה חבס כמעט את כל הבניין הראשון בפרויקט, כאשר החברה החלה לשווק באחרונה גם את הדירות בבניין השני. בחברה מקווים למכור את כל הדירות בבניין הראשון עד סוף 2007 ולסיים את המכירות עד 2008. בנוסף, ממשיכה חבס לבנות את פרויקט מרכז רושטילד - מגדל יוקרה בן 32 קומות.

הרצל חבס, מ"מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת חבס, אמר כי: "ההצלחה של Yoo Tel-Aviv נמשכת. קצב המכירות והיקפן ממשיך להיות מצוין וההתקדמות בבניית הפרויקט הייחודי הזה ממחישה לאנשים את ציון הדרך שהוא מהווה בשוק הנדל"ן היוקרתי בישראל. התקופה האחרונה מאופיינת בביקושים חזקים, בהמשך לעליית המחירים בפרויקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully