וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ הישראלי גיים-אריי הגיע לגמר תחרות החדשנות של קבוצת אורנג'

גיא גרימלנד

27.11.2006 / 11:13

החברה הגישה לתחרות את מוצר הדגל שלה המאפשר למנויים סלולריים ליצור משחקים מותאמים אישית



תעשיית הגיימינג הישראלית עושה בשנים האחרונות את צעדיה הראשונים בדרך להשגת ההכרה הנכספת. אחת החברות שמממשות חזון זה היא חברת הסטארט אפ הישראלית גיים-אריי (GamearraY), שהגיעה לאחרונה להישג נאה: הופעה בגמר בתחרות החדשנות של קבוצת אורנג' העולמית.



במקום הראשון זכתה חברת Zi Corporation שפיתחה טכנולוגיה לחיפוש מידע שנשמר במכשירי סלולר. יחד עם גיים-אריי הגיעו לשלב הגמר עוד ארבע חברות נוספות, מבין 70 חברות שניגשו לתחרות.
התחרות, שנערכת זו הפעם החמישית במסגרת הכנס החצי-שנתי של קבוצת אורנג' העולמית, נועדה לסמן טכנולוגיות ומוצרים שהקבוצה רואה כחדשניים.



גיים-אריי הגישה לתחרות את מוצר הדגל שלה, המאפשר למנויים סלולריים ליצור משחקים מותאמים אישית, לשחק אותם בזמן אמת, להוריד אותם לכל מכשיר תומך Java וכן לבצע פעולות קהילתיות כגון שליחת המלצות, דירוג משחקים ושיתוף משחקים.



המוצר כולל אתר אינטרנט המכיל כלים להתאמה אישית של משחקים, המאפשרים בין השאר לשלב תמונות אישיות בתוך משחקים. כמו כן המוצר כולל מנוע משחקים הניתן להורדה מהאתר ומותאם למכשירים סלולריים נפוצים. בנוסף, גיים-אריי מציעה סטודיו המאפשר ליצרני תוכן ליצור משחקים, ומטפל גם בהתאמת המשחקים ליכולות הספציפיות של כל מכשיר ומכשיר, בצורה אוטומטית.



בעקבות ההגעה לגמר התחרות מנהלת גיים-אריי מגעים עם קבוצת אורנג' לצורך השקת השירות במדינות בהן פועלת הקבוצה. במקביל, גיים-אריי משיקה בימים אלו את אתר הבטא שלה לקראת השקת השירות באורנג' ישראל.



גיים-אריי נוסדה בשנת 2005 ע"י אופיר לייטנר, וגייסה את הסיבוב הראשון שלה מחממת JVP Studio הירושלמית בה היא פועלת עד היום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully