וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל תבנה מגדל משרדים במוסקווה

נתן שבע

27.11.2006 / 11:59

הפרויקט הענק כולל כ-330 אלף מ"ר. תחילת הבנייה צפויה בסוף 2008. עלות הפרויקט: יותר מ-300 מיליון דולר

אפריקה ישראל נפלה בכ-7% בשני ימי המסחר האחרונים בעקבות הדו"חות הכספיים שפירסמה אתמול. בשעה זו כבר מתאוששת החברה בטיפוס של 2.5%, כנראה גם הודות להודעה לעיתונות של החברה.

אפריקה ישראל, שעומדת בפני הנפקת נכסיה ברוסיה בבורסה בלונדון, הודיעה כי המועצה הציבורית של עיריית מוסקווה אישרה החודש את הפרויקט הענק שלה בהיקף של כ-330 אלף מ"ר. הפרויקט, המיועד בעיקר למגדלי משרדים, ימוקם בשטח שמעל פסי הרכבת המחברים את תחנת הרכבת בלרוס לתחנת הרכבת סבלבסקי.

עלות מ"ר בנייה במסקווה עולה כ-1,000 מ"ר לפי גורמים בענף, אך מכיוון שמדובר בתכנון הנדסי מורכב הכולל את קירוי המסילה, ההשקעה תגדל מעבר לכך. מדובר עדיין בקבלת אישורים ראשוניים, כך שהפרויקט, אם יאושר, יתחיל רק בסוף 2008. התפישה העומדת מאחורי הפרויקט החדש מהווה פריצת דרך בתכנון אורבני שמציג פתרון מקורי למחסור הקיים בשטחים צפופים, בערים גדולות כמו מוסקווה.

פרויקט המשרדים ממוקם בסמוך לפרויקטים נוספים, אותם מפתחת אפריקה ישראל באיזור תחנת הרכבת בלרוס. פרויקטים אלה כוללים קניון, בנייני משרדים, שטחי מגורים ובית מלון ברמה של 5 כוכבים דה לוקס. השטח כולל מאות אלפי מ"ר, בהשקעה כוללת של כ-4 מיליארד שקל. סיום הפרויקטים האלה אמור להתרחש ב-2008 ו-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully