וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדשטיין מממש נכסים בפורמולה ויז'ן: 50% ממניות ויז'ן ב-GigaSpaces נמכרו לקרן אמריקאית תמורת 11 מ' ד'

אפרת נוימן

27.11.2006 / 12:52

ויז'ן השקיעה בגיגה ספייסס כ-2.1 מיליון דולר והיא תחזיק אחרי השלמת העסקה ב-20% מהחברה



חברת מממשת נכסים. החברה, שבשליטת דני גולדשטיין וקרן פימי (43%), הודיעה על מכירת 50% ממניותיה ב-GigaSpaces לקרן אמריקאית תמורת 11.2 מיליון דולר.



גיגה ספייסס מציעה פתרונות תשתית למערכות מידע מבוזרות במגזרי הפיננסים והטלקום. עד היום השקיעה ויז'ן בגיגה ספייסס כ-2.1 מיליון דולר והיא תרשום בעקבות העסקה רווח הון של 40 מיליון שקל. לפני העסקה היא מחזיקה ב-40% במניות, ולאחר השלמת העסקה היא תחזיק בכ-20% מהמניות.



לוויז'ן יש צורך במימוש נכסים, בשל חוב של 214 מיליון שקל שיש לה כלפי חברת , שהיתה עד לפני כשבוע החברה האם שלה. אחרי שאמבלייז רכשה את השליטה בפורמולה, פוצלה ויז'ן מפורמולה ובעלי המניות של פורמולה מחזיקים בה כעת באופן ישיר. גולדשטיין ערב לחלק נכבד מהחוב, גם כלפי אמבלייז וגם כלפי פורמולה, ולכן היה ברור שהוא יפעל למימוש נכסי ויז'ן.



"עסקת גיגה ספייסס היא מימוש האסטרגיה העסקית של פורמולה ויז'ן להשבחת חברות ומימושן", אמר יו"ר גיגה ספייסס זאב זילבר, והוסיף כי "כיום החברה נחשבת למובילה עולמית בתחומה ומשלשת את מכירותיה מדי שנה. בחרנו שלא לממש את כל אחזקותינו במועד הנוכחי, הואיל ואנו אופטימיים ביותר לגבי עתיד החברה".



פורמולה ויז'ן נסחרת בתל אביב לפי שווי של 134 מיליון שקל. גולדשטיין כבר הודיע, כי אחרי הפיצול מפורמולה הוא מוכן לרכוש את כל מניות ויז'ן במחיר שלא יפחת מ-2.16 שקלים למניה - בדומה למחיר המניה כיום בשוק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully