וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוינטר הגישה בקשה לרישום כפול בת"א

שירלי יום-טוב

27.11.2006 / 14:24

יוסי בן שלום אומר על הזינוק במניה: "הייתי מעדיף שזה יקרה בצורה שקולה ומתונה יותר"

יוסי בן שלום, יו"ר פוינטר (PNTR), לא חשב שהוא יוכל לגשת לבורסה בתל אביב כל כך מהר עם בקשה לביצוע רישום כפול למסחר. רק ביום חמישי פירסמה פוינטר את דו"חותיה לרבעון השלישי ובן שלום אמר ל-TheMarker כי רישום כפול הוא אחד הסעיפים הנמצאים בתוכניות העבודה של החברה. היום - בתום שני ימי מסחר בהם המניה זינקה בכ-160% - הגישה החברה בקשה לבורסה באחד העם בתל אביב. הזינוק הקפיץ את שווי השוק של פוינר לכ-46 מיליון דולר (כ-200 מיליון שקל) בעוד ששווי השוק המינימלי לרישום למסחר במסגרת רישום כפול עומד על 135 מיליון שקל.

השלב הבא אחרי הרישום הכפול הוא גיוס הון. עוד לא התקבלה החלטה פורמלית בעניין בדירקטוריון , אבל בן שלום מדבר על גיוס עתידי של כ-10 מיליון דולר באמצעות הנפקת מניות. "אני לא יכול לומר שצפיתי שזה יקרה ובעוצמות כאלה", אומר היום בן שלום על הזינוק במניה, "הייתי מעדיף שזה יקרה בצורה שקולה ומתונה יותר, כי אז גם הייתי מרגיש יציב יותר. לטווח הארוך זה בסדר אבל בטווח הקצר הייתי מעדיף משהו יותר רגוע".

לדבריו, מרבית רוכשי המניות בשני ימי המסחר האחרונים היו מחו"ל. "ביום חמישי, לאחר פרסום הדו"חות, החלו להגיע טלפונים מחו"ל. משקיעים החלו לשאול שאלות על הדו"חות. אני מניח שיש להרבה משקיעים מעין סף רווחיות מסוים שמעליו הם מסתכלים על חברות, ויכול להיות שהגענו לשם".

גרף המסחר התוך יומי של פוינטר מיום שישי מדהים למדי - המניה נגעה במחיר של 25 דולר במהלך היום, בעוד שאת יום המסחר היא החלה במחיר של 8 דולרים. בן שלום אומר שהוא יודע על כ-3,000 מניות שנמכרו ב-25 דולר. את המסחר ביום שישי נעלה המניה במחיר של 15.2 דולר. "ברור לי שחלק מזה היה באמצעות ספקולנטים, אבל זה לא משנה לי כי בסוף היום הם נותרו בלי המניות".

הדו"חות לרבעון השלישי הצביעו על המשך קו המגמה החיובי עליו נמצאת פוינטר בשנה האחרונה. הכנסות החברה, המתמחה באיתור רכבים גנובים ובשירותי דרך, צמחו בכ-7% לעומת הרבעון המקביל, לשיא של 11.2 מיליון דולר. בתשעת החודשים הראשונים של השנה מציגה החברה צמיחה של 14% לכ-27 מיליון דולר.

פוינטר סיימה את הרבעון עם רווח נקי של כ-450 אלף דולר, 14 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של 348 אלף דולר בתקופה המקבילה. בתשעת החודשים הראשונים של השנה היה הרווח 1.1 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של כ-2.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully