וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקירוב קונה בחו"ל אבל מוכר בארץ: אלרוב מוכרת את בית סותביס בתל אביב ברווח של 17.5 מיליון שקל

נתן שבע

28.11.2006 / 9:32

הנכס נמכר ליהודי תושב קנדה; בעבר פורסם כי ארקדי גאידמק ביקש לרכוש את הבניין



נדל"ן שבשליטת אלרוב של אלפרד אקירוב, חתמה על הסכם למכירת בית סותביס, השוכן בפינת הרחובות שד"ל ושדרות רוטשילד בתל אביב. הנכס נמכר לבסוף ליהודי תושב קנדה לאחר פרסומים בעבר כי ארקדי גאידמק מבקש לרכוש את הבניין.



עלותו של הנכס בספרים עומדת על כ-16 מיליון שקל ודמי שכירות השנתיים מנכס זה הסתכמו בשנת 2005 בכ-900 אלף שקל. הרווח הצפוי לחברה כתוצאה ממכירת הנכס מוערך בכ-17.5 מיליון שקל לאחר הוצאות ומס. המבנה, בן 81 שנה, שימש עד 53' את שגרירות ברית המועצות בישראל, ואולם מאז כמעט שלא תוחזק. בשנות ה-80 נרכש המבנה על ידי חברת אלרוב. המבנה הוכרז בינתיים לשימור, ואלרוב שיפצה שיחזרה אותו והשכירה קומה אחת ממנו לרשת סותביס.



החברה תקבל בתוך כשבוע סך של כ-60% מהסכום. יתרת התמורה תשולם במהלך חודש מארס 2007. מימוש הנכס של החברה בא כחלק מהאסטרטגיה של אלרוב, שעליה הודיעה עוד בדו"ח השנתי של 2005 למכירת נכסים בארץ. אקירוב ציין עוד, כי החברה נמצאת גם במגעים למכירת קניון השרון שבבעלותה.



בשנה האחרונה דובר עוד על מכירת שתי קומות במגדל האופרה ושתי קומות בבית אירופה ושני נכסים שממוקמים בתל אביב. כמו כן, הוזכרה האפשרות למכירת קניון הטופ סנטר באשדוד ונכסים נוספים שם.



אלוב הגדילה בחודשים האחרונים את תיק הנכסים שלה בחו"ל ובעיקר בשווייץ. היקף נכסי הקבוצה במערב אירופה עומד כיום על כ- 1.75 מיליארד שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully