וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטליקס: הפסד נקי של מיליון דולר ברבעון השלישי

שירלי יום-טוב

28.11.2006 / 11:07

דיווחה על הכנסות של 50.4 מיליון דולר - בהתאם לאזהרת הרווח שהגיעה לאחר שהחברה נתקלה בקשיים ביישום חוזים עליהם חתמה


לאחר אזהרה כפולה של ריטליקס - לרבעון השלישי ול-2006 כולה, והנמכת ציפיות ל-2007, הגיעו היום התוצאות הלא מפתיעות לרבעון השלישי. ריטליקס, המתמחה בתוכנות לניהול רשתות קמעוניות, רשמה ברבעון שהסתיים בסוף ספטמבר הכנסות של 50.4 מיליון דולר והפסד נקי של כמיליון דולר, 5 סנט למניה. המספרים האלה תואמים את האזהרה מלפני כחודש, אך עם זאת, נראה כי המסחר במניית ריטליקס אתמול בוול סטריט שיקף ציפייה מסוימת מהחברה: המניה עלתה 2.5% בעוד שמדד נאסד"ק צנח 2.2%.

האזהרה של ריטליקס הגיעה לאחר שהחברה נתקלה בקשיים ביישום חוזים עליהם חתמה. אלו מנעו השלמה של אבני דרך בפרויקטים, ולכן החברה לא יכלה להכיר בהכנסות מהם. בארי שקד מנכ"ל החברה, אמר אז כי החבה עובדת על מספר הזדמנויות עסקיות משמעותיות אבל לא השלימה חתימת חוזים, מה שצפוי לקרות בחודשים הקרובים.

בהודעה מהיום ציין שקד כי "אני מאמין שהרבעון הרביעי מסמן את חזרתנו למגמה הקודמת ולמסלול של גידול בהכנסות וברווחיות. נסיים את השנה מצוידים טוב יותר כדי לעמוד באתגרים. במבט קדימה, אנו מאמינים שתנאי השוק ממשיכים להיות חיוביים מאוד עבור החברה".

התחזית השנתית של ריטליקס עומדת על הכנסות של 201-205 מיליון דולר, עם הפסד נקי של מיליון דולר עד רווח של 2 מיליון דולר. אם מנכים מהשורה התחתונה הוצאה גבוהה של כ-4.5 מיליון דולר בגין אופציות לעובדים, והוצאות הקשורות ברכישות שהחברה ביצעה, יהיה הרווח פרופורמה 7-10 מיליון דולר.

באחרונה נשמעו הערכות שריטליקס מנהלת משא ומתן לרכישתה על ידי חברת וריפון. מאז נשמעו הערכות אלה, התחזקה המניה בכ-7%. תג המחיר שהוצמד לחברה עמד על 350-400 מיליון דולר בעוד ששווי החברה בשוק עומד כעת על 340 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully