וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: רווחי שיא לסלקום ברבעון השני - 135 מיליון שקל

הארץ

13.8.2001 / 7:26

וירידה קלה בהכנסות לעומת הרבעון הראשון; הרבעון השני התאפיין בגיוס איטי של מנויים חדשים כתוצאה מהפעלת מערכת החיוב החדשה ודחיית מבצעי שיווק

מאת הדר חורש

סלקום השקיעה ברבעון השני של 2001 כ-35 מיליון דולר בהקמת רשת סלולרית חדשה. החברה תדווח על היקפי ההשקעות בדו"חות הכספיים שיפורסמו בשבוע הבא. על פי ההערכות, תציג סלקום ברבעון השני רווחי שיא של כ-135 מיליון שקל, וירידה קלה בהכנסות, לעומת ההכנסות ברבעון הראשון שהסתכמו ב-1.12 מיליארד שקל. הרבעון השני התאפיין בגיוס איטי של מנויים חדשים כתוצאה מהפעלת מערכת החיוב (בילינג) החדשה ודחיית מבצעי שיווק.

ההשקעה הכוללת של סלקום ברשת החדשה נאמדת ב-200 מיליון דולר. חברת נוקיה הפינית תספק את מערכות התקשורת, ועל פי ההסכם עמה, תושלם הקמת הרשת בדצמבר. על פי הערכה, תוכל סלקום להתחיל בהפעלת הרשת בינואר 2002; ההפעלה מותנית, בין היתר, ברכישת תדרים בטווח של 1,800 מגה-הרץ. סלקום אמורה לרכוש את הרישיונות לשימוש בתדרים אלה במכרז שמתכוון משרד התקשורת לפרסם בנובמבר.

הרשת תפעל בתקן הסלולרי האירופי GSM ותאפשר למנויי החברה שירותים מתקדמים ואפשרות לנסוע לאירופה ולארה"ב ללא צורך בהחלפת המכשיר. סלקום מתכוונת לממן את הקמת הרשת באמצעיה ובאמצעות קווי האשראי הקיימים שמעמידה לרשותה המערכת הבנקאית. היא אינה מתכוונת, בשלב זה, לפעול לגיוס הון בשוק הבינלאומי או באמצעות קונסורטיום בנקאי ישראלי לצורך הקמת הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully