וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס החלה בהפעלת מרכז אמדוקס נגב

הארץ

13.8.2001 / 8:12

בשלב זה התחילו לעבוד במקום כ-35 מהנדסים של אמדוקס; עד סוף 2001 יעבדו בפרויקט 100 עובדים

מת אורה קורן

חברת אמדוקס הקימה את אמדוקס נגב כזרוע פעילותה בדרום והתחילה להפעילה לפני כשבועיים. אמדוקס נגב תופעל כיחידה עצמאית של רווח והפסד ומתוכננת להיהפך בעתיד למרכז התוכנה של הנגב. התוכנית העסקית כוללת העסקת 600 עובדים שיגיעו למחזור מכירות של 100 מיליון דולר בתוך שלוש שנים.

שי חרמש, ראש המועצה האזורית שער הנגב אשר בתחומה מוקם מרכז התוכנה, אישר את המידע והוסיף כי בתחילת אוגוסט 2001 התחילה אמדוקס נגב לפעול באתר זמני עד להשלמת מבנה הקבע.

אמדוקס קיבלה, ללא תמורה, זכות שימוש בבניין המועצה האזורית שער הנגב ששימש ספרייה ציבורית; החברה השקיעה במקום מאות אלפי שקלים בשיפוץ ובשדרוג טכנולוגי ופתחה בו שתי כיתות הדרכה וחדרים למנהלי צוותים. בשלב זה התחילו לעבוד במקום כ-35 מהנדסים של אמדוקס, חלקם עובדים המתגוררים באזור אשקלון-קרית גת שהועברו ממרכז הפיתוח של אמדוקס באזור רעננה, וחלקם עובדים חדשים שעברו הכשרה במקום.

אמדוקס המפתחת תוכנות חיוב (בילינג), נמצאת בעיצומה של בניית בית התוכנה באזור התעשייה שער הנגב מזרח ליד שדרות על שטח של 3,500 מ"ר. חנוכת הפרויקט מתוכננת לסוף אוקטובר 2001. עד סוף 2001 יעבדו בפרויקט 100 עובדים.

עובדי אמדוקס נגב יקבלו הכשרה מקצועית ייעודית בשלוחת ספיר-טק של מכללת שער הנגב; בשבועות הקרובים ייפתח במכללה קורס הכשרה מקצועית המיועד לעובדיה. האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה והרווחה אישר את תוכנית הלימודים, ואמדוקס תוסיף למימון הממשלתי תקציב העשרה ל-150 שעות לימוד נוספות. מקורבים לפרויקט אמרו כי אמדוקס שזכתה במכרז לפיתוח תוכנות עבור חברת בזק, מתכננת להעביר את ביצוע העבודה לאמדוקס נגב.

בד בבד התחילה אמדוקס לפטר עובדי קבלן ממרכז הפיתוח ברעננה. ככל הנראה, תפטר אמדוקס כ-300 עובדי קבלן בישראל. הפיטורים אינם אמורים להשפיע על תוכנית ההשקעה וקליטת העובדים בדרום. אמדוקס לא פיטרה עובדים קבועים, ואולם, כאמור, ניידה עובדים למרכז התוכנה בנגב.

דובר מטעם אמדוקס אמר בתגובה כי מספר עובדי הקבלן של החברה נמצא בתנודתיות מתמדת על פי צורכיה העסקיים, ומספרם ימשיך להשתנות בתנודתיות נמוכה על פי הקריטריונים העסקיים.

הדובר הוסיף כי הצמיחה של אמדוקס נמשכת ובמסגרתה קלטה במרכזיה בעולם ברבעון האחרון 300 עובדים חדשים, וכי בכוונת החברה לקלוט בשנה הקרובה 1,600 עובדים נוספים. "בשנה שעברה", אמר הדובר, "הגדילה אמדוקס את מספר עובדיה בישראל והיא מצפה להמשיך ולהגדיל את מספרם". לגבי תוכניות החברה בשער הנגב נמנע הדובר מלמסור פרטים, ואולם אמר כי אין שינוי בתוכניות המקוריות של החברה להשקעה בדרום, וכי החברה מחויבת לפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully