וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול-מארט צופה ירידה של 0.1% בהכנסותיה בנובמבר בחנויות הפתוחות למעלה משנה

הדר תדמור

28.11.2006 / 10:18

זאת על אף הנחות הענק שהציעה וול מארט ללקוחותיה לקראת עונת החגים בארה"ב



על אף ההנחות שהציעה וול-מארט במחלקות הצעצועים, מחלקת האלקטרוניקה ומחלקת המזון, אומרת ענקית הקמעונות האמריקאית כי מכירותיה בעונת החגים הנוכחית בארה"ב צפויות להיות מאכזבות.



וול-מארט צופה ירידה של 0.1% בהכנסותיה ממכירות במהלך חודש נובמבר בחנויות הפתוחות למעלה משנה. זאת לעומת תחזית קודמת שצפתה הכנסות זהות בחודש נובמבר הנוכחי, לעומת נובמבר ב-2005. הירידה הצפויה במכירות היא בארבעת השבועות שנסתיימו ביום שישי האחרון, שיהיה "יום שישי השחור", המסמל את תחילת עונת הקניות לחגים בארה"ב.



ביום חמישי הקרוב צפויה וול-מארט לפרסם את נתוני המכירות של ארבעת השבועות שנסתיימו ביום שישי האחרון. אם אכן תירשם ירידה בהכנסותיה ממכירות בחנויות הפתוחות למעלה משנה, תהיה זו הירידה הראשונה בתקופה זו מאז שנת 1996.



את הירידה בהכנסותיה של וול-מארט מאשימה החברה במספר גורמים, ביניהם הפרעות במכירות בשל עבודות שיפוץ בכמה מחנויותיה, אי היכולת לעמוד באחוזי המכירות של השנה שעברה, בשל המכירות הגבוהות שבאו לאחר סופת ההוריקן קתרינה ותגובות פושרות לקו הביגוד מטרו 7 של החברה.



עם זאת, מומחים בתעשיית הקמעונות בארה"ב אמרו לעיתון "וושינגטון פוסט" כי אחת הסיבות לירידה במכירות וול-מארט בחודש נובמבר היא העובדה שהחברה לא הציעה הנחות גדולות יותר השנה מאשר בשנה שעברה. פשוט פרסום ההנחות היה מאסיווי יותר.



בחודש אוקטובר הודיעה וול-מארט כי תוריד באופן מיידי את מחיריהם של כ-100 מוצרי אלקטרוניקה ב-30%-15%. ההנחות היו תקפות לגבי עשרות המוצרים - הכוללים מחשבים אישיים, מכשירי טלוויזיה, מצלמות וקונסולות משחק . בנוסף, הורידה וול-מארט מחירים על כ-100 צעצועים ב-50%-15%.



בסוף נובמבר הודיעה וול-מארט על הורדת מחירי המזון שהיא מוכרת בחנויותיה, כדי לחזק את מכירותיה לקראת חג ההודיה, וכי המחירים המוזלים יישארו עדכניים במשך כל עונת החגים.



אתמול הודיעה וול-מארט כי תציע הנחות משמעותיות באתר האינטרנט של החברה, עד ל-1 בדצמבר. זאת כדי לקדם את מכירותיה ביום הנקרא Cyber Monday ("יום שני המקוון"), היום הגדול של מכירות הקמעוניות באינטרנט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully