וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות האינטראקטיב גריי ו-Y&R מקימות חברות מתמחות לפרסום במנועי חיפוש

רוני קורן-דינר

28.11.2006 / 10:36

כך נודע ל-TheMarker; החברות יתמחו גם בקידום מוצרים באמצעות מנועי חיפוש



חברות האינטראקטיב הישראליות, שמתנגדות לפעילותה של גוגל ישראל ובמיוחד לסירובה לשלם להן עמלות יתר, מגלות את ההכנסות הטמונות בפרסום במנועי החיפוש, כולל בענקית גוגל כמובן. שתיים מחברות האינטראקטיב הבולטות בענף, Y&R וגריי, מקימות חברות מתמחות לפרסום וקידום מוצרים באמצעות מנועי חיפוש; כך נודע ל-TheMarker.



חברת גריי השיקה בימים האחרונים את INLIGHT, חברה בת שתתמחה בפתרונות פרסום במנועי חיפוש, ותטפל בתקציבי השיווק של לקוחות קבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי וכן לקוחות חיצוניים לקבוצה. אוהד גליקסמן, עד לאחרונה דירקטור בחברת DSNR, אחת מעשרת המפרסמים הגדולים באינטרנט בעולם, מונה למנכ"ל ושותף בחברה.



Y&R אינטראקטיב מקימה אף היא חברה, ששמה טרם נקבע, שתתמחה בפתרונות פרסום במנועי החיפוש. ב-Y&R מספרים שההתמחות שלהם תהיה בפתרונות קריאייטיביים, בשוק שבדרך כלל ממוקד בניתוח טכני של מילות חיפוש. החברה מוקמת כזרוע של יונייטד אינטראקטיב, החברה האינטראקטיווית המשותפת למשרדים המקוונים Y&R, של שלמור אבנון עמיחי, ונקסט אין, של ראובני פרידן - בדיוק כמו חברת המדיה יונייטד שמשותפת לשתי קבוצות הפרסום. "יונייטד אינטראקטיב הניבה הכנסות של למעלה מ-10 מיליון דולר מתחילת השנה, ואני מאמין שבשנה הבאה לפחות 1.5 מיליון דולר יגיעו מפעילות מנועי החיפוש", מסר ערן גפן, מנכ"ל משותף ב-Y&R.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully